Arderea săptămânii de grăsime, Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient - GymBeam Blog


Cum arde grăsime subcutanată? Pentru a pierde în greutate prin grăsime subcutanată, mai degrabă decât apă și mușchi, trebuie să mâncați și să faceți exerciții fizice corect. Este important să înțelegem că arderea grăsimilor este un proces pe termen lung care necesită disciplină și consecvență.

Și oricât de mult dorim să slăbim rapid, nu vom putea înșela corpul și a ne răni pe noi înșine este ușor.

Arde grasime si construieste masa musculara - plan de 8 saptamani

Deci, haideți să ardem grăsime subcutanată în minte! Cea mai frecventă greșeală de a pierde în greutate Mulți fac prima greșeală foarte importantă în alimentație - își reduc foarte mult dieta și trec la mese cu conținut scăzut de calorii de kilocalorii.

Totodată, reușesc în continuare să desfășoare zile de post. Pentru a începe să arzi grăsime, este suficient să îți tai dieta obișnuită cu kcal și să adaugi activitate fizică.

cea mai bună pierdere în greutate 4 săptămâni pierderea în greutate cu orbera

Vrem însă să slăbim mai repede și am tăiat dieta cu kilocalorii. Conform legilor termodinamicii, dacă consumi cu de calorii mai puțin decât ai nevoie în fiecare zi timp de o săptămână, atunci teoretic, ar trebui să pierzi 0,5 kg de grăsime la sfârșitul săptămânii.

Dublați această cantitate și veți pierde 1 kg.

Cum Arde Grăsime Subcutanată? | Articole

Dar nutriționiștii știu de mult că această abordare nu funcționează și că un astfel de program de ardere a grăsimilor este doar dezamăgitor. Cercetările au arătat că, de îndată ce alimentele intră în sistemul biologic al corpului uman, intră în joc factori suplimentari. Prin urmare, totul nu poate fi redus la un simplu calcul al numărului de calorii cheltuite, care a dispărut împreună cu 0,5 kg de grăsime.

Benardot de la Universitatea din Georgia a testat două grupuri de gimnaste și alergători. Un grup a urmat o dietă care a inclus de calorii mai puține decât era necesar pentru a menține greutatea necesară, iar celălalt - Rezultatele arderea săptămânii de grăsime fost uimitoare.

Grupul care a consumat de calorii mai puțin a arderea săptămânii de grăsime un procent mai mic de grăsime corporală decât primul grup, care a mâncat de fapt mai puține alimente. Concluzia sa a fost că atunci când o persoană consumă prea puține calorii, cheltuielile cu energia în repaus încetinesc.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Câte calorii trebuie tăiate în dietă? De fapt, ideal pentru femeile care doresc să ardă cantitatea maximă de grăsime în cel mai scurt timp posibil, consideră un deficit de de calorii.

  1. 6 săptămâni arde grăsime, Cele mai bune tehnici pentru arderea grăsimilor
  2. Arde grăsime în două săptămâni - Cum scapi de grăsimea abdominală în doar 2 săptămâni? | Mamaplus
  3. Tot ce trebuie să știi despre arsurile de stomac în sarcină Subiecte în Health Arde grăsime în 6 săptămâni.

Așadar, uitați de o dietă cu conținut scăzut de calorii. Când îți reduci dieta cu pentru femei sau cu pentru bărbați calorii, îți poți menține rata metabolică suficient de mare pentru a continua să arzi grăsime într-un ritm rapid. În plus, ai nevoie de suficientă energie pentru a face față activității fizice stresante și totuși să te simți bine.

Alegeți un număr convenabil de mese, dar încercați să nu permiteți pauze lungi între mese, pentru a nu provoca supraalimentare. Bea cel puțin 2 litri de apă simplă pe zi, în porții mici pe tot parcursul zilei.

Asigurați-vă că veți lua micul dejun, deoarece prima masă stabilește tonul pentru întreaga zi. În plus, micul dejun reduce riscul supraalimentării în timpul zilei. Luați zilnic vitamine și acizi grași omega 3 și 6.

un supliment de ardere a grăsimilor produse de slabit naturale

Pentru pierderea în greutate, este important să dormi cel puțin 7 ore pe zi. Adică alimentația corespunzătoare este cel mai important aspect al arderii de grăsimi. În plus, împreună cu alimentația corespunzătoare, este important să se efectueze antrenamente corecte, care vizează arderea grăsimii subcutanate și creșterea masei musculare. Activitate fizică pentru arderea grăsimilor subcutanate Activitatea fizică este importantă pentru a pierde în greutate, dar exercițiile fizice nu te vor ajuta să slăbești dacă alimentația ta este slabă.

Mai mult, exercițiile fizice nu vor fi suficiente pentru a arde grăsimea. Este necesar să vă mișcați și mai mult în viața de zi cu zi. Astfel, componentele activității fizice pentru arderea grăsimilor vor fi: exerciții anaerobe pentru prevenirea pierderilor musculare; antrenament aerob pentru îmbunătățirea rezistenței aerobe și arsurilor de grăsimi; activitatea gospodăriei pentru creșterea cheltuielilor de calorii.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine

Antrenament anaerob O serie de exerciții pe simulatoare, cu gantere și cu o barilă sau cu un kettlebell, pentru care organismul preia energie din mușchii care lucrează fără participarea oxigenului. Acesta este binecunoscutul antrenament de forță în sala de sport, unde, după ce ai terminat un set, te odihnești, iar apoi te întorci la exercițiu.

20 de alimente care ard grăsimea

Conform Organizației Mondiale a Sănătății OMSadulții ar trebui să efectueze antrenamente cu intensitate moderată de cel puțin două ori pe săptămână. Este optim să efectuați antrenamente pe săptămână.

pierde grăsimea de burtă în timp scurt pierderea în greutate a pacienților cu cf

Începătorii pot începe cu două antrenamente și pot crește numărul pe măsură ce primesc mai mult antrenament. Antrenamente aerobice Astfel de antrenamente pot fi efectuate pe echipamente cardiovasculare sau cu propria greutate corporală.

Aerobica include alergarea, mersul pe jos, ciclismul, înotul, dansul și o serie de activități de grup. Potrivit OMS, adulții trebuie să facă de minute de exerciții aerobe pe săptămână.

slimming lms tummy slimming shaper

Și conform Colegiului American de Medicină Sportivă, pierderea în greutate necesită până la de minute de aerobic pe săptămână. Cantitatea minimă de cardio pe săptămână este de de minute.

Antrenamentul aerob se poate face după antrenament de forță - minute, iar într-o zi separată - minute.

6 săptămâni arde grăsime

Activitate gospodărească Aceasta este activitatea care vă va permite să cheltuiți mai multe calorii - mersul pe jos, treburile casnice, abandonarea liftului în favoarea treptelor, mersul câinelui. Persoanele care sunt sedentare vor beneficia enorm de pauze scurte de 10 minute pentru exercitii fizice simple în timpul zilei.

Acest lucru va menține un stres de antrenament care va permite corpului tău să ardă mai multe calorii. Corpul tău obișnuiește să streseze, așa arderea săptămânii de grăsime încearcă să te depășești în fiecare antrenament; Durata antrenamentului de rezistență nu trebuie să depășească 60 de minute. După prima oră de antrenament, eficacitatea acesteia scade, concentrația atenției se agravează și riscul de rănire crește; Verificați întotdeauna tehnica de exercițiu.

cum poate adolescentul să piardă în greutate rapid reduceri de pierdere în greutate

Tehnica corectă este mult mai importantă decât greutatea pe bară și viteza de mișcare. Respectând aceste recomandări, puteți scăpa de acele kilograme în plus sub formă de grăsime subcutanată și puteți consolida masa musculară. Autor: Aniri G. Mișcarea este viață.