Cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate


nu pot pierde în greutate în jurul mijlocului

Sunteți curios cum vă mâncați mâncarea? Puteți vizualiza raportul dvs. Numărul de calorii: S-ar putea să arăți că ai un mix macro ideal, dar dacă nu mănânci suficiente calorii, s-ar putea să rămâi scurt.

Cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate

De asemenea, un aport foarte ridicat de calorii poate include macro-uri în proporțiile potrivite, dar va fi prea mare în general. Calitatea contează: A te agăța prea mult de macrocomenzi te poate împiedica să te concentrezi asupra calității alegerilor alimentare.

bcaa folosită pentru pierderea în greutate

Multe planuri de alimentație sănătoasă, cum ar fi mediteranean, DASH și vegetarian, nu sunt definite de defalcarea lor macro, ci de alimentele nutritive pe care le conțin. Cu toate acestea, făina de somon oferă ulei și fibre omega-3 sănătoase din fasolea verde, în timp ce făina de pizza este bogată în grăsimi saturate și sodiu și săracă în fibre.

Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem Ce sunt macronutrienții? Cum să vă distribuiți macronutrienții pentru a slăbi în mod eficient? Sau câștigă mușchi în mod optim? Când începem o dietă sau un program de construire a mușchilor, începem neapărat prin schimbarea dietei. Mai echilibrat, mai sănătos, bogat în vitamine și minerale, etc

Vorbind despre fibre - ca un carbohidrat, fibra este un macronutrient, dar oferă calorii minime și ne ajută să ne umple. Alcoolul este tehnic un macronutrient, oferind 7 calorii pe gram. Oricât de plăcut ar fi un pahar de vin, acesta nu oferă nicio valoare nutrițională și mănâncă în bugetul dvs.

idealica picaturi de slabit

Din acest motiv, MyNetDiary nu include alcoolul în obiectivele dvs. Obiectivele macro nu ar trebui aplicate alimentelor individuale. Contează echilibrul general al alegerilor dvs.

Nu excludeți alimentele dacă nu vă îndeplinesc obiectivele macro, ci echilibrați masa cu alte opțiuni. Linia de fund Urmărirea macronutrienților pentru scăderea în greutate poate fi valoroasă, dar asigurați-vă că luați în considerare aportul global de calorii și calitatea alegerilor dvs.

Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților. Acestea sunt substanțe nutritive pe care organismul dumneavoastră le solicită în cantități mari pentru creșterea și dezvoltarea normală - și anume, carbohidrații, grăsimile și proteinele. Pe de altă parte, micronutrienții sunt nutrienți de care organismul tău are nevoie doar în cantități mici, cum ar fi vitaminele și mineralele.