Cele mai sănătoase mese pentru pierderea de grăsimi


Cele mai bune grăsimi pentru a pierde în greutate

Politica De Confidențialitate 20 de alimente grase obișnuite care nu vă vor îngrașa Nu toate grăsimile sunt create egale - dar poate fi oarecum confuz, care sunt bune sau rele. Am găsit cele mai bune grăsimi sănătoase pe care vrei să le adaugi în dieta ta. Mâncat Sănătos Ce zici, spui? Dar oamenii care mănâncă grăsimi sunteți gras? Ei bine, nu, nu neapărat.

Făină de ovăz în apă sau lapte cu conținut scăzut de grăsimi Ou, bar de brânză Supă de legume, carne de vită fiartă gsalată verde Brânză de vaci g Piept de pui fiert, broccoli 6 Fasole go bucată de curcan înăbușit g Brânză de vaci cu o lingură de miere Pește la cuptor cu legume g Grapefruit 2 oua, castravete si salata de rosii 7 Ouă amestecate cu roșii și ierburi măr Pui fiert g cu salată de castraveți g Iaurt cu conținut scăzut de grăsimi g Terci de hrișcă gtocană de vită Această opțiune este aproximativă, gustările și tipurile de carne și pește pot fi variate după cum doriți, restul de 3 săptămâni vor arăta cam la fel. În urma sentimentelor dvs. Rețete sănătoase Puteți să vă diversificați puțin meniul și să pregătiți feluri de mâncare plăcute nu numai de mâncare, ci și de a le privi: Friptură de vițel. Veți avea nevoie de: vițel gpiper negru și sare după gust, o linguriță de ulei de măsline.

Să ne explicăm Grăsimile sănătoase ajută reglează hormonii foameicrește sațietatea, protejați împotriva bolilor de inimătransportă substanțele nutritive prin corp și îmbunătățește absorbția de vitamine liposolubile. Ca să nu mai vorbim, cele mai multe alimente neprelucrate, bogate în grăsimi, sunt, de asemenea, ambalate cu mulți dintre acești nutrienți importanți, de la vitamine și minerale la lupte cu radicalii liberi.

20 de alimente grase obișnuite care nu vă vor îngrașa

Realitatea este că nu toate grăsimile sunt create egale. Și, nu ne înțelegeți greșit, consumând alimente care sunt împachetate cu tipuri greșite de grăsime voi vă îngrașă, dar cu toate tipurile diferite de grăsime de acolo, poate fi un fel de confuz să stabiliți care sunt. Pentru a vă ușura lucrurile, am găsit cele mai bune alimente cu grăsimi bune pe care le puteți adăuga în dieta dumneavoastră. Dar, înainte de a pleca pe un exces bogat în grăsimi, amintiți-vă că - ca toate alimentele - ar trebui să fie și aceste grăsimi sănătoase consumat cu măsură.

cele mai sănătoase mese pentru pierderea de grăsimi

Citiți mai departe și pentru mai multe despre cum să mâncați sănătos, nu veți dori să ratați aceste lucruri Cele mai bune 21 de haine sănătoase de gătit din toate timpurile. Dar carnea de vită hrănită cu iarbă este chiar mai bună decât ceea ce în mod tradițional ați luat.

cele mai sănătoase mese pentru pierderea de grăsimi

De fapt, un studiu în Jurnal de nutriție a constatat că carnea de vită hrănită cu iarbă este mai mare în CLA, acid stearic și acid gras omega-3 deoarece iarba conține ALA și porumb nu și mai mică în acidul palmitic nesănătos decât carnea de vită crescută în mod convențional. Și când vine vorba de talie, carnea de vită hrănită cu iarbă este în mod natural mai slabă și are mai puține calorii decât carnea convențională.

Și obțineți acest lucru: un studiu publicat în Lipidele a constatat că suplimentarea alimentară cu ulei de cocos a redus de fapt grăsimea abdominală.

cele mai sănătoase mese pentru pierderea de grăsimi

Presară fulgi neîndulciti peste iaurt sau folosește ulei de nucă de cocos într-un prăjit pentru a începe să-ți înfunde talia. Aveți nevoie de mai multe motive pentru a obține nucă de cocos în dieta dvs.? Verificați-le beneficiile uleiului de cocos. Acest fruct minunat este în esență untul Mamei Natura. Este bogat, cremos și - spre deosebire de unt - un aliment acceptabil de mâncat pe cont propriu.

Rețete pierdere in greutate

În timp ce ar trebui să vă limitați la un sfert sau jumătate de avocado pe masă, nu aveți motive să vă temeți de grăsimile sale. Avocado ambalează în grăsimi mononesaturate sănătoase care conțin acid oleic, care poate ajuta la calmarea senzației de foame, potrivit unui Funcția alimentară studiu. Ciocolata vă poate ajuta să vă aplatizați burta - ciocolată neagră, adică. Ciocolata neagră conține cel mai mare procent de unt de cacao pur, o sursă de grăsime saturată care încetinește digestia numită acid stearic.

Deoarece ciocolata neagră necesită mai mult timp pentru a o prelucra, îndepărtează foamea și te ajută să slăbești.

  • Cele mai bune mese ieftine pentru cină by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Sfaturi și Rețete de Cină sănătoasă pentru a vă ajuta să pierdeți greutatea Pentru mulți oameni ocupați, cina este cea mai grea parte a zilei.
  • Frecvența Meselor pentru Slăbit Grăsime diete de ardere super grasimi Cele mai bune grăsimi pentru a pierde în greutate Cum funcționează arzătoarele de grăsimi non-stimulante Sfaturi pentru a reduce rapid greutatea.

Pe lângă grăsimile sănătoase, ciocolata neagră este dotată cu antioxidanți, în principal polifenoli, inclusiv flavonoizi, cum ar fi epicatechina, catehina și în special procianidinele, care pot ajuta la combaterea radicalilor liberi și la îmbunătățirea fluxului de sânge către creier care ar putea te face mai inteligent! Un studiu recent publicat în Jurnal de psihofarmacologie a constatat că câteva uncii de ciocolată neagră pe zi este tot ce ai nevoie pentru a profita de beneficii. Grăsimile polinesaturate din nuci activează gene care reduc stocarea grăsimilor și îmbunătățesc metabolismul insulinei.

La aproximativ 13 grame pe porție de o uncie, nucile sunt una dintre cele mai bune surse alimentare au, de asemenea, mai mulți acizi grași omega-3 decât orice altă nucă.

Pentru pierderea in greutate ce sa mananci

O mică Studiul statului Pennsylvania a constatat că o dietă bogată în nuci și ulei de nucă poate ajuta organismul să răspundă mai bine la stres și poate, de asemenea, să mențină scăderea nivelului diastolic al tensiunii arteriale.

Și nu este doar nuci, un studiu din Jurnalul internațional al obezității și tulburărilor metabolice conexe a constatat că, chiar și atunci când două grupuri de participanți au consumat aceeași cantitate de calorii, grupul care avea mai multe calorii din migdalele grase a pierdut cea mai mare greutate.

Când vine vorba de asta, toate nucile vor fi surse excelente de grăsimi monoinsaturate, polinesaturate și omega-3, doar în cantități diferite.

MIC DEJUN SANATOS \u0026 RAPID - 5 RETETE PT SLABIT \u0026 MASA MUSCULARA

Dacă doriți să vă slăbiți, citiți ghidul nostru esențial pentru cele mai bune nuci pentru slăbit. Este important să verificați cele mai sănătoase mese pentru pierderea de grăsimi nutriționale de cele mai sănătoase mese pentru pierderea de grăsimi borcanele de unturi obișnuite și cu un conținut redus de grăsimi.

Mese sănătoase

Veți vedea câteva diferențe: În timp ce unturile cu conținut redus de grăsimi au - surpriză! Nu este atât de bun atunci când tranzacționați grăsimi mononesaturate sănătoase care vă ajută să vă scădeați sensibilitatea la insulină pentru zaharurile care cresc insulina. Asigurați-vă că mergeți natural și minimalist. Unturile de nuci naturale nu pot conține grăsimi trans rele: uleiuri parțial hidrogenate. Dacă ești unul dintre oamenii care încă nu este sigur dacă ar trebui să mănânci gălbenușuliată răspunsul tău: da!

În timp ce albul este proteic, lăsând gălbenușul să conțină grăsimi și colesterol, nu este nevoie să vă faceți griji. Nu numai că vă va îmbunătăți colesterolul, ouăle sunt sursa dietetică numărul unu a unui nutrient numit colină. Colina, care se găsește și în carnea slabă, în fructele de mare și în colțul verde, atacă mecanismul genetic care determină corpul să stocheze grăsimea în jurul ficatului.

cele mai sănătoase mese pentru pierderea de grăsimi

Doar asigurați-vă că mergeți în greacă. Majoritatea grăsimilor iaurtului provin din grăsimi saturate, dar conține și acizi grași trans monoinsaturați, polinesaturați și naturali.

cele mai sănătoase mese pentru pierderea de grăsimi

Deoarece profilul general al acizilor grași este rezonabil echilibrat, nu va avea niciun efect general asupra nivelului de colesterol, deoarece ambii cresc LDL, dar cresc și HDL, conform Jurnalul Colegiului American de Nutriție.