Creșteți grăsimile sănătoase pentru a pierde în greutate


Avertizare Vara este plină de distracție! Petreceri, înot, plajă și altele asemenea fac din vară cea mai plăcută vară a anului!

30 de moduri de a pierde în greutate și de a-l ține departe - Pierdere În Greutate

Dar vara este și sezonul în care mâncarea este delicioasă, dar nu atât de bună dacă încercați să slăbiți, cum ar fi carnea procesată pentru coacere, înghețata și băuturile reci cu zahăr. Planul dvs. Pentru a pierde mult în greutate vara, trebuie să fii atent cu ceea ce mănânci și exercitați activ în mod regulat. Pași Metoda 1 din 4: Pregătiți-vă pentru pierderea în greutate Cunoașteți greutatea potrivită tipului dvs. Pentru a vă determina obiectivul pentru o greutate sănătoasă, trebuie să utilizați indicele de masă corporală IMCun indicator al grăsimii corporale.

IMC-ul unei persoane este calculat ca greutatea sa kg împărțit la pătratul înălțimii sale m.

Cum să slăbești 14 kg în 2 luni | Sfaturi | June

Determinați greutatea dorită în kilograme și împărțiți-o la înălțimea dvs. Creșteți sau pierdeți cantitatea dorită de greutate pentru a se potrivi cu un IMC considerat sănătos: Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal.

Un IMC de 18,9 este normal sau sănătos.

creșteți grăsimile sănătoase pentru a pierde în greutate pierdeți în greutate cu bucătăria slabă

Pe lângă găsirea unei greutăți sănătoase, trebuie să fii și realist. Dacă sunteți la doar o lună distanță de vară și totuși trebuie să slăbiți aproape 50 kg pentru a ajunge la greutatea dorită, poate fi necesar să vă gândiți să vă stabiliți un obiectiv mai mic, mai ușor de realizat. Aflați câte calorii trebuie să mâncați și câte calorii să ardeți.

Cu cât reduceți mai multe calorii, cu atât pierdeți în greutate; cu toate acestea, este important să mâncați nu mai puțin decât rata metabolică bazală BMRcantitatea de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa corect în repaus. Această cifră poate fi calculată folosind calculatorul online BMR.

În general, nu trebuie să pierdeți mai mult de 0,5 kg până la 1 kg pe săptămână.

UN MOD SĂNĂTOS DE A PIERDE RAPID 10 KILOGRAME - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

În fiecare săptămână, pierderea de 0,5 kg la 1 kg este o rată sănătoasă de slăbire; Orice rata de scădere în greutate mai rapidă decât aceasta este o schimbare bruscă și ar putea fi un semn că corpul tău nu primește nutrienții de care are nevoie. Creșteți grăsimile sănătoase pentru a pierde în greutate a face acest lucru, trebuie să încercați să tăiați de calorii pe zi și să ardeți încă de calorii.

Acest raport va reduce numărul de calorii necesare pentru a pierde 0,5 kg pe săptămână. Înțelegeți și urmăriți aportul de calorii.

În lunile de vară, există atât de multe ocazii de luat masa, care sunt grătar, petrecere la piscină, petrecere cu înghețată, petrecere de vară din Hawaii.

creșteți grăsimile sănătoase pentru a pierde în greutate pierderea în greutate informații prin poștă

Dar dacă vrei să slăbești în timpul verii, tăierea caloriilor este importantă. Principiul de bază al pierderii în greutate este că numărul de calorii pe care le consumi trebuie să fie mai mic decât numărul de calorii arse.

Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau. Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul de calorii. Faceti exercitii cel puțin 60 de minute, zile pe săptămână, cu puțină pregătire de forță. Efectuați antrenamentele cu interval de intensitate ridicată de ardere a grăsimilor zile pe săptămână.

Pentru a afla un aport zilnic normal de calorii, trebuie să țineți evidența cantității de alimente într-o zi, înregistrând caloriile tuturor alimentelor sau băuturilor. Caloriile sunt listate pe eticheta alimentelor de pe spatele ambalajului. Pentru alimentele creșteți grăsimile sănătoase pentru a pierde în greutate etichetă, puteți găsi informații despre valorile calorice ale anumitor alimente pe internet prin intermediul datelor Departamentului Agriculturii din SUA USDA.

Rețineți numărul de porții pe care le consumați și înmulțiți acest număr cu numărul de calorii pe porție. De exemplu, dacă mâncați 30 de bucăți de cartofi prăjiți și o porție de 15 bucăți, trebuie să înmulțiți numărul de calorii cu 2, deoarece ați mâncat 2 porții.

Odată ce aflați câte calorii consumați în mod normal, reduceți Scrie jurnal.

Mergând prea departe Una dintre întrebările pe care oamenii care doresc să le piardă în greutate, dar care fie nu se bucură, fie sunt incapabili de exerciții fizice, este: "Dacă mănânc sănătos și fac mișcare, voi slăbi? Tăierea alimentelor grase, sărate, zaharoase, ambalate cu grăsimi trans, conservanți și coloranți și arome artificiale din dietă, vă poate îmbunătăți sănătatea generală și vă poate determina să scăpați câteva kilograme în primele câteva săptămâni. Aceasta este vestea bună. Vestea proastă este că schimbarea regimului alimentar singur nu va provoca nici o pierdere semnificativă în greutate. Pentru a vă atinge și a vă menține obiectivele de slăbire, este de asemenea important să exercițiu, rămâneți hidratat și dormiți suficient.

Faceți notițe despre alimentele pe care le consumați și tipurile de exerciții fizice pe care le faceți și cât de des vă exercitați în fiecare zi. Acesta este un instrument simplu, dar puternic, care vă ajută să vă responsabilizați. Un jurnal vă va ajuta să vă urmăriți progresul în ceea ce privește pierderea în greutate și, de asemenea, vă va da seama dacă urmați dieta corectă și rutina de exerciții.

Creștere În Greutate Creșterea în greutate sănătoasă? Capacitatea corpului uman de a extrage substanțele nutritive din alimente, de a transforma energia în exces în calorii și de a le stoca în corp, deoarece grăsimile și mușchii sunt cunoscute sub numele de creștere în greutate. A fi subponderal poate fi, de asemenea, un indicator al unei probleme de bază.

Acesta este un mod minunat de a fi responsabil pentru tine și pe drumul cel bun. Multe aplicații pentru smartphone urmăresc consumul de alimente, consumul de energie, consumul de apă și multe altele!

Cum să pierzi în greutate

De multe ori ignorăm gustările între mese și presupunem că dieta noastră nu funcționează. În plus, mulți dintre noi credem că ardem mai multe calorii decât facem cu adevărat.

  1. Produse de detoxifiere si slabit
  2. Cum să pierzi în greutate - ProteineMag
  3. Pierde mult în greutate vara - Sfaturi -
  4. Poate urina ajuta la pierderea in greutate

Puteți utiliza un jurnal pentru a determina câte calorii ardeți în timpul exercițiilor fizice - indiferent dacă rulează pe bandă sau pe bicicletă. Dacă folosiți un aparat cardio în sala de sport, caloriile sunt de obicei calculate și afișate pe ecran. Nu uitați să introduceți valori precum greutatea și vârsta dvs. Există, de asemenea, diagrame online care vă pot ajuta să vedeți câte calorii ardeți într-o jumătate de oră sau o oră pentru unele exerciții.

creșteți grăsimile sănătoase pentru a pierde în greutate rezultatele cauzei în greutate provigil

Prin intermediul jurnalului dvs. Odată ce îți cunoști mai bine obiceiurile, poți începe să lucrezi la comportamente care interferează cu progresul tău.

Cum să slăbești 14 kg în 2 luni

Obține ajutor. Găsiți pe cineva care merge cu dvs. Asistența socială vă va face mai ușor planul de slăbire, deoarece alții vă vor face și mai responsabili și vor fi, de asemenea, ascultător și comentator atunci când vă confruntați cu obstacole. Dacă nu găsiți un însoțitor sau o persoană de sprijin în călătoria dvs. Un antrenor poate fi o sursă excelentă de ajutor.

Poți pierde în greutate doar mâncând mai sănătos?

Gândiți-vă la sistemul de asistență pentru o clipă! Consultați-vă medicul. De asemenea, ar trebui să vă consultați medicul pe parcursul întregului program de slăbire și să-l anunțați pe medicul dumneavoastră despre eventualele modificări sau simptome, cum ar fi constipația din cauza unei diete noi sau oboseală. În plus, ar trebui să vă întrebați medicul dacă greutatea nu este redusă, chiar dacă ați urmat planul potrivit, cum ar fi să mâncați bine, să monitorizați caloriile și să aveți grijă la consumul de alimente și să faceți exerciții fizice în mod regulat.

Grasimea incapatanata - Ce este si cum scap de ea ?

Acestea ar putea fi semne ale unei afecțiuni medicale de bază mai grave, cum ar fi boala tiroidiană. Cercetările arată că alcoolul te poate face să gusti mai bine și să mănânci mai mult. În plus, majoritatea băuturilor alcoolice precum berea sau băuturile spirtoase sunt asociate în mod specific cu grăsimea din burtă. Cu toate acestea, nu trebuie să vă abțineți absolut de la alcool, ci doar să limitați cantitatea de alcool pe zi de la unul la două pahare de vin sau băuturi spirtoase.

Cum să slăbești mult vara

Amintiți-vă că atunci când ficatul trebuie să se concentreze asupra alcoolului, nu se poate concentra asupra pierderii de grăsime. Pentru a vă ajuta ficatul să se concentreze asupra pierderii de grăsime, ar trebui să luați în considerare eliminarea băuturilor alcoolice și administrarea suplimentelor de curățare a ficatului pentru a vă menține ficatul în cea mai bună formă.

Folosiți numai vin și băuturi spirtoase. Un pahar de vin de ml sau un pahar de spirt de 30 ml are de calorii, în timp ce o bere standard de ml are de calorii.

Poți pierde în greutate doar mâncând mai sănătos? - Sănătate -

Evitați amestecurile populare și cocktailurile de vară, cum ar fi margaritas și daiquiris, care de multe ori au adăugat zahăr. Un studiu din a constatat că femeile care au consumat alcool scăzut sau moderat au câștigat de fapt mai puțină greutate și și-au redus riscul de a fi supraponderale decât cele care nu au băut timp de 13 ani.

Evitați alimentele rapide și alimentele procesate. Majoritatea acestor alimente sunt calorii goale. În plus, multe alimente procesate și rafinate, cum ar fi făina albă și orezul alb, sunt, de asemenea, deficitare în vitamine B și în alți nutrienți.