Creșterea procentajului de grăsime corporală. 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder


Există câteva opțiuni care diferă în ceea ce privește ușurința de utilizare și acuratețea acestora. Pentru consumatori, precizia poate varia ușor.

Navigare în articole

Deci, dacă utilizați același scaner în fiecare săptămână aproximativ în același timp, ar trebui să obțineți o imagine a modului în care se modifică procentajul de grăsime corporală, chiar dacă numărul de modificări ale dispozitivului nu este exact așa cum este cazul.

Etrierele de frână reprezintă cea mai bună metodă de a măsura grăsimea corporală și sunt în continuare cel mai ieftin mod de a face acest lucru astăzi. Măsoști mărirea cu un vârf de piele în cel puțin trei locuri din corpul tău și introdu numerele respective într-o aplicație sau un calculator online pentru a estima procentajul de grăsime corporală.

pierdere în greutate neexplicată de vârstă mijlocie

Pentru cei care doresc mai mult, există mai multe opțiuni tehnologice: balanțe inteligente și scanere portabile. Ambele pot oferi o varietate de statistici privind compoziția corporală, inclusiv procentajul de grăsimi corporale și sunt incredibil de ușor de utilizat — majoritatea vor transmite chiar și numerele dvs.

arzatoare de grasimi naturale

Pentru cei care doresc o precizie extremă Există opțiuni cum ar fi cântărirea hidrostatică și Absorptiometria cu raze X cu energie duală DEXAdar acestea sunt greu afectate în portofel și în mod normal sunt culoare pierdere în greutate albastră numai de către sportivii profesioniști pentru măsurători în grăsimi corporale. IMC și greutatea totală Procentul dvs. Este un marker mult mai bun pentru compoziția corporală decât sistemele învechite, cum ar fi Indexul de masă corporală BMI sau pur și simplu măsurați greutatea totală cu scale.

dieta wikipedia

Greutatea dumneavoastră totală poate fluctua în mod semnificativ datorită fluctuațiilor hormonale regulate, orelor din zi pe care le cântăriți și cât de mult ați mâncat sau ați băut înainte de a intra pe scală. Dacă sunteți relativ înalt și muscular, IMC nu face nicio declarație pe creșterea procentajului de grăsime corporală o simți de obicei în categoria supraponderală sau obeză.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza.

O parte a problemei este că nu ar trebui să se aplice niciodată persoanelor fizice, ci întregii populații. Ea a fost dezvoltată în de către un matematician belgian, Adolphe Quetelet, pentru a defini omul mediu observând cum "crește greutatea cu pătratul de altitudine"dar nu definind dacă oamenii erau supraponderali sau supraponderali.

Metode de calcul

În aniiacesta a fost cazul. A fost folosit ca o formulă utilă pentru a estima durata de viață preconizată și de atunci a fost bastardul omului muscular — el adeseori neagă tinerilor șansa de a se alătura poliției sau unor organizații similare, orientate fizic, unde încă utilizează IMC în procesul de recrutare.

  1. Supliment care vă poate ajuta să pierdeți în greutate
  2. Fundamental: Ține minte setările permisiunilor de cookie Fundamental: Permite sesiunile de cookie Fundamental: Adună informațiile introduse în formularele de contact pentru newsletter sau alte formulare de pe toate paginile Fundamental: Ține evidența produselor adăugate în coșul de cumpărături Fundamental: Autentifică logarea dvs.
  3. Ce este un procentaj sănătos de grăsime corporală?

Totuși, măsurarea procentuală a grăsimii corporale măsoară compoziția specifică a grăsimii totale, nu o estimare bazată pe înălțimea și greutatea dumneavoastră. Cum să măsoară raportul talie-înălțime Aici este o altă măsurătoare pe care să o iei în considerare, deoarece — în afară de căutarea într-o creșterea procentajului de grăsime corporală — verificarea raportului talie-înălțime este cel mai rapid mod de a obține unul pentru a obține o idee corectă dacă sunteți în formă bună sau nu.

Tot ce ai nevoie este o bucată de șir.

tryna pierde versuri

Măriți-vă dimensiunea cu acest șir, pliați-l în jumătate și vedeți dacă îl puteți înfășura în jurul taliei la jumătatea distanței dintre sânii dumneavoastră și coastele de jos evident nu respirați. Când cordonul nu funcționează Când vă potriviți în jurul taliei, raportul dintre talie și înălțime este de peste 0,5 și aveți exces de grăsime în jurul taliei.

Acest lucru duce la un risc crescut de diabet de tip 2, cancer și deces.

burner de grăsime tlumaczenie

Un corp în formă de măr este în esență o veste proastă. Deci, dacă nu doriți să vă gândiți să obțineți un procentaj exact al grăsimii corporale și nu sunteți convins că IMC spune întreaga poveste despre forma corpului dumneavoastră, apucați o bucată de șir. Șirul nu se află niciodată.

pierderea în greutate anatomie a griului