Cum pierdem în greutate în 1 lună


Pregătiți-vă să pierdeți în greutate 1 Stabiliți un obiectiv Stabiliți o greutate reală sau obiectivul de sănătate este să începeți un plan de scădere în greutate. Acesta vă va oferi ceva de monitorizat și la ce să vă străduiți în decursul unei luni.

Gândiți-vă la cantitatea de greutate pe care doriți să o pierdeți, în ce interval de timp și în alte obiective de sănătate și wellness. Stabiliți un obiectiv pentru greutatea pe care doriți să o pierdeți și la ce greutate doriți să ajungeți într-o lună.

Dar ce înseamnă asta? În general, puteți pierde până la 2 până la 4 kg 4 până la 8 lire sterline într-o lună. Stabilirea obiectivului de a pierde mai mult decât această sumă fuego a slabit 20 kg este realistă.

cum pierdem în greutate în 1 lună

De asemenea, puteți stabili obiective pentru exerciții și stil de viață. De exemplu, puteți seta obiectivul de a exercita 3 zile pe săptămână timp de 30 de minute. Acesta este un obiectiv excelent pentru sănătate, dar în același timp promovează scăderea în greutate. Amintiți-vă că scăderea dramatică a greutății este periculoasă și adesea ineficientă - cu cât pierdeți mai greu, cu atât mai ușor vă puteți recupera.

Numai modificările corecte ale stilului de viață vă pot oferi rezultate eficiente. De asemenea, vă permite să știți dacă programul dvs. Te cântăresc regulat este o modalitate simplă de a-ți monitoriza progresul.

Pierdere în greutate de 25 kg în 1 lună,

Urmați scala o dată sau de două ori pe săptămână și monitorizați-vă greutatea în timp. Cel mai probabil, veți pierde mai multă greutate în primele două săptămâni sau în primele două luni ale lunii. Deoarece greutatea în sine nu vă prezintă imaginea completă a pierderii în greutate, luați în considerare măsurătorile pentru a vă ajuta să vedeți unde pierdeți.

cum pierdem în greutate în 1 lună

Luați măsurători în jurul umerilor, bustului, taliei, șoldurilor, coapselor și măsurați o dată la 2 săptămâni. În timpul lunii, ar trebui să vedeți câteva schimbări notorii. Vă ajută să vă pregătiți pentru a pierde în greutate, vă motivează în timpul pierderii în greutate și vă ține la zi pentru a vă controla greutatea.

1 lună 10 kg pierdere în greutate

La început, scrieți în jurnal despre pierderea în greutate sau obiectivele de sănătate. Scrieți suma pe care doriți să o pierdeți și cum veți urmări evoluția.

Puteți, de asemenea, să notați care sunt aspectele legate de dieta sau stilul de viață pe care doriți să le schimbați. De exemplu, poate doriți să eliminați sucurile, să vă măriți activitatea sau să mâncați mai multe fructe și legume. În plus, poate servi ca jurnal de produse alimentare și exerciții fizice. Studiile au arătat că persoanele care urmăresc aportul alimentar și exercițiile fizice pot menține pierderea în greutate mai mult timp. Partea 2 Modificați-vă dieta 1 Calculați o limită de calorii.

Pentru a pierde in greutate, trebuie sa reduceti cateva calorii pe zi. Puteți alege să cum pierdem în greutate în 1 lună caloriile numai din dieta dvs. Urmând acest plan în cursul lunii vă veți permite să reduceți cele 2,5 și 4 kg 5 până la 8 lire.

Utilizați jurnalul de produse alimentare sau o aplicație pentru a păstra un jurnal de produse alimentare pentru a obține o idee despre cât de multe calorii vă puteți tăia din dieta ta. Nu consumați mai puțin de de calorii pe zi. Acest lucru poate duce la deficiențe nutriționale, pierderea masei musculare slabe și scăderea în greutate mai lentă pe termen lung.

Dacă în mod constant nu consumați o cantitate adecvată de calorii timp de o lună, pierderea în greutate devine lentă sau se oprește. Cea mai bună modalitate de a reduce calorii este de a consuma alimente bogate în nutrienți, cu conținut scăzut de calorii, combinate cu activități fizice regulate.

Când obiectivul dvs. Aceste alimente vă permit să atingeți niveluri mai scăzute de calorii, în timp ce consumați nutrienții potriviți zilnic. Alimentele bogate în nutrienți sunt cele care au un nivel scăzut de calorii, dar sunt încărcate cu substanțe nutritive cum ar fi: proteine, fibre, vitamine sau minerale.

Pierdere în greutate sănătoasă în fiecare lună

Ei au cantități mari de nutrienți pentru câteva calorii. Proteina din alune este un exemplu excelent de hrană nutritivă care contribuie la scăderea în greutate.

cum pierdem în greutate în 1 lună

Vă menține mult mai mult timp pe parcursul zilei și dacă alegeți bucăți mai scumpe de carne, veți alege opțiunile de calorii mai scăzute. Încercați aceste alimente: păsări de curte, carne de vită macră, ouă, produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi, tofu sau leguminoase.

În plus față de proteine, fructele și legumele sunt, de asemenea, considerate scăzute în calorii și bogate în nutrienți. Pe de altă parte, ele conțin cantități mari de fibre, care ajută digestia și vă oferă senzația de plinătate și satisfacție.

Includeți câte un fruct sau o legume la fiecare masă și gustare. Încercați să mâncați o jumătate de cești de fructe sau un fruct mic, o ceașcă de legume sau 2 căni de legume cu frunze cum pierdem în greutate în 1 lună ca echivalentul unei porții.

Încearcă că jumătate din boabele tale sunt boabe integrale pentru a beneficia de cele mai multe beneficii nutritive. Cerealele integrale conțin cantități mari de proteine, fibre și alți nutrienți esențiali. În plus, ele sunt mai puțin procesate.

Include 2 sau 3 porții de fasole pe zi.

cum pierdem în greutate în 1 lună

Încercați să limitați grăunțele pe care le alegeți să piardă mai repede. Consumul excesiv de snacks-uri pe parcursul zilei poate fi nefavorabil pentru pierderea în greutate și chiar vă va face să câștigați în greutate, mai ales dacă aveți doar o lună să piardă în greutate. Fiți atenți la gustări și le limitați să contribuiți la scăderea în greutate.

cum pierdem în greutate în 1 lună

Unele gustări pot merge în planul tău de a pierde în greutate. Această combinație vă va oferi energie și substanțe nutritive esențiale, în plus față de menținerea satisfacției dvs.

Optați pentru sandwich-uri numai dacă sunteți foarte foame și dor de mai mult de două ore până la următoarea dvs. Dacă vă este foame și este aproape cum pierdem în greutate în 1 lună să mâncați, așteptați.

cum pierdem în greutate în 1 lună

Încercați să beți puțină apă sau altă băutură non-calorică pentru a vă calma foamea până când este timpul să mâncați. Aceste alimente tind să fie bogate în calorii și mult mai scăzute în nutrienți.

Printre cele pe care ar trebui să le evitați includ: băuturi răcoritoare- bomboane și deserturi - paste, orez și pâine albă - alimente bogate în zahăr prelucrat, zahăr din trestie de zahăr sau sirop de porumb cu conținut ridicat de fructoză băuturi energizante și cafele cremoase și zaharoase.

Încercați să luați un minim de 2 litri 64 uncii sau 8 pahare de apă pe zi.

Pierde 20 kg greutate în 1 lună

Există oameni care pot avea chiar nevoie de până la 13 pahare de apă pe zi pentru a rămâne bine hidratate. Întotdeauna purtați o sticlă de apă cu dumneavoastră. S-ar putea să observați că, cu amintirea de a lua o sticlă plină cu apă, veți bea mult mai multă apă pur și simplu pentru că este acolo. Există modalități de a aroma de apă fără a adăuga o mulțime de calorii.

Nu am mancat NIMIC 5 ZILE !! ( Water Fasting ) - Vlog 853

Adăugați felii de citrice lămâie, lime, portocalăamestecați pentru băuturi calorii 0 sau preparați ceaiuri decafeinizate sau pe bază de plante. Partea 3 Includeți exercițiul 1 Include exerciții aerobice sau cardiovasculare în mod regulat. Acestea sunt numite cardiovasculare deoarece provoacă inima să bată rapid. Încercați să faceți de minute de exerciții aerobice pe săptămână. În cursul unei luni, activitatea fizică vă va permite să contribuiți considerabil la pierderea în greutate. Trebuie să faceți timp pentru a face exerciții.

Pierdere în greutate de 7 kg în 1 lună

Fii creativ! Mergeți la o plimbare înainte de serviciu sau mergeți la sala de sport imediat după lucru. Du-te la lucru pe o bicicletă și programați mai multe activități fizice pentru week-end. Faceți întâlniri pentru a vă exercita împreună cu alți oameni. Dacă faceți un angajament față de altcineva, veți fi mai puțin probabil să îl rupeți. Găsiți o activitate care vă place. Exercitarea este mult mai puțin dureroasă dacă simțiți că vă distrați. În plus față de exercițiile cardiovasculare sau aerobice, încercați să includeți 1 până la 3 zile de formare de rezistență.

Acest lucru vă va ajuta să vă mențineți pierderea în greutate după terminarea lunii de dietă. Greutatea de ridicare sau utilizarea mașinilor cu greutăți vă ajută să dezvoltați mase musculare slabe. Cu cât aveți mai multă masa fat burner warrior lab, cu atât riscați osteoporoza și ardeți mai multe calorii în repaus. În plus față de ridicarea greutății, a face yoga și pilates, se concentrează pe dezvoltarea rezistenței și a rezistenței.

Ar putea fi dificil la început, dar va deveni mai relaxant pe măsură ce construiți masa musculară. Doar pentru că vă exercitați, nu înseamnă că puteți mânca cât doriți. Încercați să mențineți aceeași dietă hrănitoare pentru a pierde în greutate în timp ce vă exercitați. Dacă aveți nevoie să vă răsplătiți sau să aveți o dorință de mâncare, încercați o opțiune mai hrănitoare și mai puțin calorică.