Cum să pierdeți grăsimea din piept


Pagina principala » Sport și fitness » Cum să pierdeți grăsimea și strângeți pieptul Cum să pierdeți grăsimea și strângeți pieptul Reducerea grăsimii corporale și înăsprirea pieptului necesită exerciții cardiovasculare și antrenament în greutate. Cardio, care vă forțează să continuați să vă deplasați pe o perioadă de timp, este un exercițiu eficient pentru arderea unui număr mare de calorii - în timp ce antrenamentul în greutate va furniza stresul necesar pentru a vă supraîncărca mușchii și a stimula dezvoltarea acestora.

În plus față de antrenamentele dvs.

3 răspunsuri

Aparatul din piept construiește ton în piept și umeri din partea superioară. Pentru a pierde o jumătate de kilogram de grăsime, trebuie să ardeți de calorii mai mult decât consumați.

Prin urmare, pentru a pierde grăsime la o rată sănătoasă de kilograme pe săptămână, va trebui să creați un deficit de 3. Cu cât faci mai frecvent cardio, cu atât vei consuma mai multe calorii și cu atât mai mare vei avea deficitul pe care îl vei crea.

Pasul 2 Participați la cele mai eficiente tipuri de exerciții cardio.

Prezentare generală

Potrivit Consiliului American privind exercițiul, alergarea este cel mai bun exercițiu pentru arderea caloriilor, aproximativ 15 de calorii în fiecare minut într-o persoană de de lire. Alte antrenamente de calitate care sunt eficiente pentru arderea caloriilor includ înot și baschet. Dacă preferați să lucrați într-o sală de gimnastică, să faceți ciclism pe o bicicletă staționară, folosind o mașină eliptică și un alpinist în ascensiune, sunt și exerciții cardio care vă vor ajuta să ardeți calorii.

cum să pierdeți grăsimea din piept cum să pierzi grăsimea în brațe

Pasul 3 Includeți două-trei antrenamente de greutate pe săptămână care vizează pieptul dvs. Este în regulă să efectuezi atât formarea în greutate cât și cardio în aceeași zi.

cum să pierdeți grăsimea din piept pierderea în greutate tbol

Includeți trei-patru exerciții în piept în fiecare antrenament de antrenament pentru greutate. Exercițiile eficiente includ presa de la bancă, presa în piept pentru dumbbell, pushups, presa în piept înclinată și zbura pieptului. Aceste exerciții sunt eficiente la înăsprirea pieptului, deoarece necesită mușchii pieței dvs. Fiecare dintre exerciții implică strângerea brațelor superioare către linia de centru.

eliminați cu o bandă și o piele suplimentară după sarcină - ajutor după sarcină

Pasul 4 Completați trei seturi de opt până la 12 repetări ale fiecărui exercițiu, care este un volum care vă va ajuta să dezvoltați tonul muscular. Utilizați o greutate pentru fiecare exercițiu care vă permite să faceți opt repetări, dar nu mai mult de Când faceți pushups, care implică ridicarea propriei greutăți corporale, completați fiecare set la eșec; ar putea fi mai puțin sau mai mult de opt până la 12 repetări. Pasul 5 Ajustați obiceiurile alimentare și de băut pentru a limita aportul zilnic de calorii.

Beți în principal apă și evitați să consumați exces de calorii din sifon sau cum să pierdeți grăsimea din piept. Lucruri de care ai pierderea în greutate de zubaida tariq Echipamente de antrenament pentru greutate Uita-te sau cronometru Bacsis Realizați o încălzire dinamică de cinci până la 15 minute înainte de fiecare antrenament cardio și antrenament de greutate pentru a vă pregăti activitatea pentru mușchii și pentru a vă îmbunătăți performanța.

Avertizare Încercați să lucrați cu un partener care poate acționa ca un spotter în timpul exercițiilor precum presa de la bancă, presa pieptului, presa pieptului și zborul pieptului, care implică menținerea greutății peste cap.

cum să pierdeți grăsimea din piept cum să ardeți grăsimea toracică mai rapidă