Dormind mai puțin pentru a pierde în greutate


dormind mai puțin pentru a pierde în greutate

Somnul ar putea contribui la scăderea în greutate? Nimic nu este mai puțin sigur.

dormind mai puțin pentru a pierde în greutate

Cu toate acestea, să revenim la acest studiu care arată influența semnificativă, totuși, a somnului și a respectului pentru ceasul nostru biologic asupra unui metabolism bun și, prin urmare, a reducerii riscului de creștere în greutate. Studiul în cauză, publicat recent în revista Sleep, confirmă faptul că lipsa somnului este asociată cu o creștere a IMC și că dormitul de 9 ore sau mai mult pe noapte este asociat cu o reducere a IMC.

Un efect de somn asupra IMC printr-o influență crescută sau redusă a genelor obezității Studiul nu determină dacă somnul poate afecta IMC sau invers și modul în care schimbarea tiparelor de somn ar putea favoriza pierderea în greutate sau controlul, dar demonstrează asocierea dintre somn și influența factorilor genetici.

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

Mai puțin somn, mai multă obezitate? Evident, în același timp, durata somnului a scăzut, iar rata obezității a crescut Somnul normal la om este între 7 și 8 ore, iar genetica joacă un rol important în cantitatea de somn necesară pentru fiecare individ.

dormind mai puțin pentru a pierde în greutate

Somn, influență genetică și IMC: Studiul a implicat 1. Cercetătorii descoperă că mai puține ore de somn pe noapte sunt asociate cu IMC crescut și că nouă sau mai multe ore de somn pe noapte sunt asociate cu un IMC ușor mai mic. A accesa la dosarele noastre Santé log Petite Enfance- Pentru a-l accesa, trebuie să fiți înregistrat și să vă identificați.

dormind mai puțin pentru a pierde în greutate