Foaie de jurnal de pierdere în greutate, De ce ajută diagramele de slăbit


Dacă sunteți nou aici, probabil că veți dori să vă abonați la newsletter-ul meu și să citiți ghidul meu care vă va permite să slăbiți fără dietă faceți clic aici pentru a descărca gratuit ghidul și a vă abona la newsletter-ul meu! Întrucât sunteți obișnuit la blog, probabil că veți dori să citiți ghidul meu care vă va permite să adoptați 5 obiceiuri de slăbire pentru a slăbi fără dietă faceți clic aici pentru a descărca ghidul gratuit, abonându-vă la newsletter-ul meu!

Într-adevăr, având un caiet sau, pentru cele mai moderne, o aplicație în care puteți scrie tot ce mâncăm și bem, în avantajul creșterii gradului de conștientizare a ceea ce consumăm de fapt. Aici, nu vă mai puteți ascunde fața.

Foi de jurnal pentru pierderea în greutate. Jurnal dietă și exerciții

Recitind jurnalul nostru alimentar, putem faceți o evaluare exactă a situației noastre alimentare. Fie că sunt nutriționiști, dietetici, psihologi sau multe cărți care se ocupă cu pierderea în greutate, tema jurnalului alimentar apare frecvent.

Personal, acum zece ani, când pierderea maximă în greutate 20 de zile de o tulburare de alimentație, nu am putut să o țin. Într-adevăr, stigmatul atașat la ceea ce am înghițit a fost atât de mare încât s-a dovedit nu numai contraproductiv, ci și un calvar emoțional foarte dureros.

Aceste Journals Fitness vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate

Există diferite modalități de a ține un jurnal alimentar a pierde in greutate în funcție de obiectivele tale. Dar, în orice caz, este important ca acest instrument să fie folosit într-un fel pozitiv.

  • Șablon Excel pentru jurnal de pierdere în greutate, foaie de calcul pentru urmărirea greutății, jurnal de admisie a caloriilor Fișierul jurnal de pierdere în greutate ține evidența înregistrărilor săptămânale, oferind un instantaneu al progresului realizat.
  • Dacă simți că pierzi mereu în greutate, dar nu poți să străpungi niciodată un platou, acest articol ar putea rezolva problema ta o dată pentru totdeauna.
  • Șablon de jurnal de pierdere în greutate - WeightLossLook
  • Pierderea în greutate este cea mai importantă rolă a dietei Account Options Această aplicație te ajută să-ți controlezi dieta și să mănânci mai sănătos, făcând mai ușoară urmărirea alimentației.
  • Cum să creați un grafic de pierdere în greutate Foi de jurnal pentru pierderea în greutate
  • Principal fitness Aceste Journals Fitness vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate Aceste Journals Fitness vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate Dacă v-ați hotărât să trăiți un stil de viață mai sănătos, vă pregătiți pentru succes prin păstrarea unei înregistrări a progresului dvs.

Jurnalul alimentar ar trebui să vă permită acest lucru dezvoltă o relație constructivă cu mâncarea, și în niciun caz să nu te facă să te simți vinovat la fiecare mușcătură. Ce este un jurnal alimentar?

COTIENT DE MINTE PENTRU CORP

Ce sunt avantajele și dezavantajele? Cum să-ți faci propriul jurnal alimentar? Și mai presus de toate, cum se face analiza a posteriori?

Iată toate întrebările pe care le voi aborda astăzi. Și ca bonus, Vă ofer șablonul jurnalului alimentar pe care să îl descărcați gratuit în pdf. A jurnal alimentar este sub forma unui caiet în care notăm tot ce consumăm, băuturi incluse, în timpul zilei.

Este important să grupați toate notele referitoare la mâncarea dvs. Dacă nu vi se pare foarte practic să luați un caiet peste tot cu dvs. Care sunt avantajele și dezavantajele păstrării unui jurnal alimentar? Păstrarea unui jurnal alimentar poate fi o un instrument remarcabil pentru a deveni conștienți de ceea ce consumăm de fapt. Acest lucru poate permite o evidențiind comportamentele noastre alimentare și emoționale dacă este folosit judicios. Pe de altă parte, pentru foaie de jurnal de pierdere în greutate fi cu adevărat eficient, este important să nu uiți nimic, ceea ce înseamnă că trebuie să fii foarte riguros și regulat.

Foi de jurnal pentru pierderea în greutate

Principalul beneficiu al păstrării unui jurnal alimentar și al unui pas înapoi de la obiceiurile tale alimentare, adică știind: cantitățile exacte pe care le consumăm și nu ceea ce credem că consumăm obiceiuri alimentare zilnice bune și rele legăturile dintre evenimente, emoții și consumul de alimente Dar pentru a permite totul, este important să țineți un jurnal alimentar atent și să nu omiteți sau să modificați nimic: băuturi, mâncare, cantitate Prin urmare, necesită o mare rigoare, motivație și organizare pentru a le avea întotdeauna la îndemână.

Cum să țineți un jurnal alimentar pentru a pierde în greutate pașnic? Într-adevăr, este important să observați consumul de alimente fără a judeca sau a fi judecat. Abordarea ta față de tine ar trebui să rămână grijuliu și deschis, în caz contrar, nu va funcționa și veți fi întărit doar vina cu privire la felul în care mâncați.

In ceea ce ma priveste, Am avut o perioadă groaznică cu primul jurnal alimentar.

Kilogramele mele zboară

Într-adevăr, profesionistul care mi-a cerut să o fac au trecut deja zece ani m-a stigmatizat foarte mult. M-a făcut să mă simt foarte vinovat de obiceiurile mele alimentare atunci când sufeream de tulburări de alimentație în acel moment.

Mi-a înrăutățit doar problemele.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

În anii care au urmat, devenisem atât de dur cu mine, încât îmi era imposibil să țin un jurnal alimentar. Cea mai mică linie de foaie de jurnal de pierdere în greutate a dezlănțuit insulte, furie și vinovăție profundă. Inutil să spun că aceasta nu este absolut abordarea ideală pe care trebuie să o luați atunci când vă îmbarcați în jurnalul alimentar.

pierde în greutate albuquerque fit și pierdere în greutate dhaka

Cele 5 porunci de adoptat pentru a ține un jurnal alimentar cu încredere Dacă doriți să începeți un jurnal alimentar care să vă ajute să slăbiți pașnic, este important să: Cum să-ți faci propriul jurnal alimentar? Înainte de a începe să creați propriul jurnal alimentar, este important să vă definiți în mod clar obiectivele.

Pagina principala Diagrama și jurnalul de pierdere în greutate Această diagramă și jurnal de pierdere în greutate gratuită vă permite să urmăriți progresul. Vă puteți înregistra greutatea zilnic, săptămânal sau ambele. În plus, această foaie de calcul de urmărire oferă urmărirea măsurătorilor în șolduri, talie, brațe, coapse și piept. În cele din urmă, dacă aveți un mijloc de măsurare a grăsimii corporale, atunci această foaie de calcul oferă, de asemenea, un loc pentru a vă urmări pierderea de grăsime. De ce ajută diagramele de slăbit Articole Promovate Urmărirea greutății dvs.

Ei sunt cei care vor defini numărul de coloane, precum și rolul lor. Coloanele esențiale foaie de jurnal de pierdere în greutate bază: ziua timp sau ora din zi mâncarea și băuturile consumate, specificând cantitățile de fiecare dată. Și să nu înșelați observând întotdeauna aceeași porție când ați rotunjit lingura mult mai mult decât de obicei, de exemplu. De asemenea, puteți crea o a patra coloană pentru a nota diverse comentarii sau contextul aportului de alimente, dacă este necesar.

Emoții și sentimente: ce simt când aleg să mănânc? Ce emoții pozitive sau negative sunt în interiorul meu în acest moment? Și după ce am mâncat, care sunt emoțiile și senzațiile pe care le simt? Sunt în pace? Nivelul și tipul foamei chiar înainte de mâncare. Nivelul de plăcere simțit în timpul degustării: ceea ce mănânc îmi face plăcere?

Și dacă nu, de ce am ales să îl mănânc? De asemenea, puteți crea o coloană suplimentară pentru a înregistra alte comentarii, dacă este necesar. Lasă-mă un mic comentariu pentru a-mi spune ce altă coloană folosești cu succes pentru jurnalul tău alimentar.

stock eca pentru pierderea în greutate pierderea de grăsime de anxietate

Cât timp trebuie să îmi completez jurnalul alimentar? Scopul jurnalului alimentar este de a aduna suficiente date pentru a obține o imagine generală a obiceiurilor tale alimentare. Ținerea unei zile într-o zi va fi, prin urmare, inutilă. Idealul este să poți ține un jurnal alimentar timp de săptămâni pentru a avea o bază de lucru suficientă.

consumul kilojoul pentru pierderea în greutate încercând să piardă în greutate și gravidă

Cum îmi analizez jurnalul alimentar? Odată ce ți-ai ținut jurnalul timp de una până la două săptămâni, începe adevărata lucrare. Intr-adevar, jurnalul alimentar colectează datele dvs.

Diagrama și jurnalul de pierdere în greutate

Nu este un scop în sine, ci un instrument pentru analizează-ți relația cu mâncarea cu retrospectivă. După finalizarea jurnalului: Căutați modele repetitive: obiceiurile alimentare, emoțiile, consumul de alimente și tipul de alimente consumate Vă gustați întotdeauna delicii când sunteți furios sau trist în loc să exprimați ce simțiți?

Ați observat că consumați întotdeauna mai multă junk food în zilele în care uitați să mâncați micul dejun? Care sunt tiparele tale repetitive despre care nu știai că există și care apar acum atunci când îți analizezi jurnalul alimentar? Pe o pagină nouă, acum clasificați-le în ordinea importanței puneți cele mai frecvente și care au cel mai mare impact asupra gestionării greutății în partea de sus a listei Pentru fiecare tipar recurent, identifică cauzele și declanșatoarele: problemă organizațională?

Cauza emoțională? Fii cât mai specific posibil. După identificarea cauzelor, reveniți la modelul repetitiv din partea de sus a listei.

Acum, că știți adevăratele motive din spatele ei, ce puteți face pentru a schimba situația și comportamentul alimentar rezultat?

Dacă mănânci prea mult și dincolo de foamea ta de fiecare dată când ești în fața televizorului și părăsești masa simțindu-te grea sau somnoroasă, poți alege: să nu mai mănânci în fața televizorului sau mult mai rar Umpleți farfuria în cantitate mai mică înainte de a vă așeza în fața televizorului, hotărând să nu vă reumpleți automat, ci doar dacă vă este foame încearcă să mănânci mai încet, mai conștient de senzațiile tale și să nu mai fii prins în ceea ce privești Nu există răspunsuri standard.

Șablon de jurnal de pierdere în greutate

Ceea ce va funcționa pentru o persoană nu va funcționa neapărat pentru cealaltă. Depinde de tine să te gândești la soluțiile care par ușor de aplicat în viața ta de zi cu zi. După ce ați rezolvat un model care se repetă pe listă, treceți la următorul și așa mai departe. Toate aceste informații vă vor permite să vă schimbați relația cu alimentele pe termen lung. Este adesea o slujbă pe termen lung, dar are avantajul de a genera conștientizare reală și oferă posibilitatea de a lucra mai ușor asupra foamei tale emoționale.

Doriți să începeți și să vă păstrați propriul jurnal alimentar individual? Descărcați jurnalul alimentar gratuit aici. Imprimați-l și completați-l pe măsură ce vă treceți zilele sau inspirați-vă să creați un jurnal personalizat de alimente potrivit pentru dvs.

Ați ținut vreodată un jurnal alimentar? Ați întâmpinat dificultăți? Nu ezitați să puneți întrebări în cometariu, mă va ajuta să scriu un articol mai complet pe această temă. Abonându-vă la newsletter-ul meu pentru a primi ghidul dvs. E-mailul dvs. Vă puteți dezabona în orice moment. Vizualizați notificările legale complete în partea de jos a paginii.

cum să pierdeți în greutate 50 kg cum să faci pitbull să piardă în greutate