Meniu pe zile dieta indiana


Dieta indiana consta intr-un plan alimentar vegetarian de 7 zile. Fiecare zi permite consumul anumitor grupe de alimente sau combinatii de grupe de alimente. Este o dieta vegetariana care te poate ajuta sa slabesti in 7 zile pana la 17 kg. Dieta indiana incurajeaza consumul de fructe si legume, ceea ce poate fi foarte benefic pentru organism. De asemenea, interzice consumul de dulciuri si alcool.

tryna pierde versuri

Totusi, daca nu esti vegetarian, iti este permis consumul de carne de pui, peste sau vita in zilele 5 si 6 ale dietei vezi mai jos planul alimentar. Se spune ca aceasta dieta ar fi fost conceputa de General Motors in Scopul era de a le oferi angajatilor un meniu pe zile dieta indiana alimentar sanatos si care sa ii mentina intr-o forma buna.

Dieta indiana originala GM: meniu pe o saptamana. Ce sa mananci ca sa slabesti 5 kg in 7 zile

Astfel, productivitatea muncii era imbunatatita. Rezultatele obtinute asupra angajatilor ar fi fost impresionante. Pe langa energie, stare de spirit foarte buna si mai multa incredere de sine, acestia au slabit semnificativ in numai 7 zile.

este greu să pierzi în greutate

General Motors neaga ca ar exista un plan alimentar conceput de ei si nici nu exista documente care sa dovedeasca aceasta teorie. Indiferent de cine a fost conceputa, dieta indiana a cunsocut un mare succes. Este o modalitate usoara care te ajuta sa slabesti intr-un timp foarte scurt.

De asemenea, se pare ca scadere brusca in greutate nu afecteaza starea ta de spirit sau sanatatea. Cu toate acestea, ea are si cateva efecte secundare. Unii nutritionisti nu o recomanda, considerand ca priveaza organismul de anumiti nutrienti esentiali.

Dieta indiana – Slabeste manancand sanatos si apetisant!

Cum functioneaza dieta indiana? Principiile de baza dupa care se ghideaza aceasta dieta de 7 zile sunt: 1 Reducerea numarul de calorii consumate zilnic Pierderea in greutate depinde dintre aportul si consumul caloric zilnic. Pentru a scapa de kilogramele in plus, trebuie sa consumi mai putine calorii fata de necesarul caloric zilnic.

Dieta indiana presupune sa consumi maxim de calorii pe zi. Necesarul zilnic de calorii la barbati este de de calorii, iar la femei de de calorii. Calitatea alimentelor consumate conteaza! Pentru a slabi sanatos, fii foarte atent la ce mananci. Consuma alimente sanatoase care sa iti ofere toti nutrientii de care ai nevoie. Evita sa consumi alimente nesanatoase, precum: pizza, produse de panificatie, junck food, etc. Intradevar, este posibil ca doua felii de pizza si un covrig sa aiba sub 1.

Totusi, acest stil de alimentatie nu este sanatos pentru organism. Alimentele nesanatose cresc glicemia si colesterolul. In timp, aceste optiuni alimentare creaza probleme de sanatate.

Slăbeşte 8 kg în 7 zile cu DIETA INDIANĂ. Meniu complet

Bazandu-se pe aceste doua principii, dieta indiana incurajeaza consumul de multe fructe si legume. Acestea sunt sarace in calorii si sanatoase. Contin foarte multe vitamine si nutrienti de care organismul are nevoie pentru o buna functionare. Aceasta dieta NU permite consumul alimentelor procesate, dulciurilor sau meniu pe zile dieta indiana de panificatie. Acestea, pe langa faptul ca sunt bogate in calorii, sunt alimente nesanatoase.

Succesul dietei consta in planul sau dietetic.

Asa se explica de ce poti slabi semnificativ in doar 7 zile. Alimentele permise pentru consum sunt sarace in calorii si evita depunerea grasimilor. Dieta indiana elimina toxinele, actionand ca o detoxifiere pentru intregul organismul.

Dieta indiană – Cum funcționează dieta de 7 zile

In plus, stimuleaza metabolismul, intinerindul. Imbunantateste digestia, iti da energie si o stare generala buna. Dieta indiana - planul alimentar de 7 zile Pentru a slabi semnificativ in doar 7 zile, consuma alimente sarace in calorii. Astfel, planul alimentar al dietei indiene este bazat pe consumul de fructe, legume, orez brun, branza proapsapa si pui, vita sau peste daca nu esti vegetarian.

Pornind de la acest lucru, iti prezint mai jos planul alimentar al dietei indiene pentru fiecare zi de dieta: Ziua 1 - ziua de fructe Aceasta zi de dieta este dedicata consumului exclusiv de fructe.

Este una dintre dietele de slăbit eficiente, preferată de foarte multe persoane pentru că nu limitează cantitățile de mâncare, ci doar felul cum se combină alimentele. Totuși, este indicat să menținem cantități moderate de alimente, pentru a ne bucura de rezultate în cele 7 zile.

Fructele sunt bogate in vitamine si nutrienti de care corpul are nevoie. De asemenea, contin fibre, oferind senzatie de satietate pentru mai mult timp. In plus, fructele contin foarte multa apa, ajutand la detoxifierea organismului.

Astfel, corpul incepe sa fie pregatit pentru restul zilelor de dieta.

Dieta indiană, meniu complet pentru 7 zile. Cu ajutorul ei vei slăbi până la vară

In aceasta zi, consuma cate fructe vrei. Nu exista restrictii sau ore la care ar trebui sa le consumi. Ideea este sa consumi doar fructe, fara indulcitori sau siropuri.

corp slim aracaju

Evita foamea! Daca iti este foame, mananca fructe in orice moment al zilei. De asemenea, consuma multa apa. Recomandat intre 8 si 10 pahare de 30 de zile de ardere a grăsimilor calendar pe zi.

Cel mai recomandat fruct este pepenele rosu, deoarece contine multe fibre si apa. Poti sa consumi si mere, pere, portocale, grapefruit, capsuni, rodii, kiwi, fructe de padure, papaya, etc. Nu consuma fructe care au indice glicemic ridicat, cum ar fi struguri, mango, lichi sau banane.

Ziua 2 - ziua de legume Aceasta zi de dieta este dedicata consumului exclusiv de legume. Legumele vor asigura detoxifierea completa a organismului. Contin nutrientii si mineralele necesare pentru buna functionare a acestuia. In plus, contin fibre care ajuta la curatatrea intestinului. In aceasta zi consuma cate legume vrei. Nu exista restrictii legate de cantitatea de legume sau ora la care meniu pe zile dieta indiana fie consumate.

Poti consuma legumele proaspete sau gatite. Evita uleiurile sau alte grasimi. Totusi, pentru gust, poti folosi un pic de ulei de masline. Nu uita sa consumi cat mai multa apa. Poti sa consumi: morcovi, ceapa, castraveti, rosii, spanac, varza, broccoli, conopida, vanata, dovelcel, etc. In aceasta zi este permis consumul de cartofi, dar doar o data pe zi. Astfel, meniu pe zile dieta indiana isi va reface stocul de carbohidrati lipsa dupa ziua de fructe.

Evita totusi sa consumi legume cu continut de amidon: mazare, fasole, porumb, etc. Ziua 3 - ziua de fructe si legume In aceasta zi trebuie sa mananci fructe si legume.

Corpul, deja detoxifiat si curatat, incepe sa se adapteze la dieta.

3 luni de transformare în greutate pierdere în greutate

In aceasta zi, organsimul va beneficia de vitamine, minerale, nutrienti, fibre si proteine. Fructele si legumele sunt nutritive, bogate in apa si au un continut scazut de grasimi. Poti combina aceleasi fructe si legume ca in primele doua zile de dieta.

Nu exista restrictii cu privirea la cantitatea de fructe si legume pe care sa o consumi. Asigura-te ca pana la sfarsitul zilei ai consumat destul de multe fructe si legume. Poti include in dieta un bol de supa de varza. In aceasta zi, evita consumul de banane si cartofi. Ziua 4 - ziua de banane si lapte Aceasta zi este dedicata consumului de banane si lapte.

burping alot și pierderea în greutate

Daca in primele zile de dieta bananele erau interzise, pot fi consumate acum. Bananele sunt bogate in carbohidrati, sodiu si potasiu. Acestea ii vor da organismul energia necesara. Laptele contine calciu si potasiu; ajuta la intarirea sistemului osos. Poti consuma pana la 8 banane in aceasta zi, atat la mesele principale, cat si ca gustari intre mese.

Slăbeşte 8 kg în 7 zile cu DIETA INDIANĂ. Meniu complet

De asemenea, bea cate un pahar mare de lapte la fiecare masa principala a zilei. Poti sa combini o banana cu un pahar cu lapte intr-un milkshake.

In aceasta zi iti este permisa o supa de varza, la pranz sau cina. Nu uita sa bei pahare de apa! Daca esti vegetarian, inlocuieste laptele de origine animala, cu lapte vegetal: soia, migdale, caju, etc.

Dieta indiana. Asa slabesti 8 kilograme in doar 7 zile

Nu consuma nici un alt fruct, in afara de banane. De asemenea, nu inlocui consumul de banane cu un alt aliment. Ziua 5 - ziua proteine Proteinele sunt foarte importante pentru sistemul muscular. Consuma un castron de orez brun si branz proaspata.

De altfel, poti consuma carne de pui, peste sau vita, daca nu esti vegetarian. In aceasta zi iti este permis sa consumi pana la g de branza proaspata. Daca esti vegetarian, poti manca tofu. Branza este o sursa excelenta de proteine, iar orezul este bogat in fibre si ajuta digestia.

Pentru cei nevegetarieni, se poate manca pana la g de carne de pui fara piele, peste sau vita pe gratar sau la cuptor.