Pierde greutatea îmbunătățită vo2 max


este necesar cardio pentru sănătate | cazarepescuitvanatoare.ro, Vo2 max și pierderea de grăsime

Pagina principala Patinaj în linie Patinaj în linie: în diminețile de weekend, traseele de alergare sunt adesea pline de fani de patinaj în linie. În timp ce acest lucru deranjează unii alergători, unii se întreabă dacă patinatorii în linie au de fapt un antrenament mai bun și mai plăcut decât sunt. La urma urmei, patinatorii în pierde greutatea îmbunătățită vo2 max se mișcă mai repede decât majoritatea joggerilor și zâmbetele de pe fețele patinatorilor, spre deosebire de expresiile dureroase pe care mulți alergători le arată, sugerează că patinajul în linie este unul o modalitate distractivă și alternativă este de a pierde kilograme și de a întări mușchii inimii și picioarelor.

Riscul de rănire la patinarea în linie Sfat pentru carte: A fi în formă mentală este una dintre cerințele de bază pentru succesul sportiv!

Îmbunătățirea eficienței cu care corpul dumneavoastră folosește oxigenul în mod corespunzător este esențială pentru a obține performanțe fizice mai bune. Vă spunem cum să o faceți Sigur ai citit vreodată sau cineva ți-a spus despre provocarea Adevărul este că mulți obișnuiți ai acestui plan și-au dat seama că s-au simțit înșelați după ce au terminat acțiune in fiecare zi. De asemenea, pentru persoanele cu picioare lungi care fac acest număr de pași este mult mai ușor decât pentru o persoană cu extremități scurte, și asta fără a număra alte erori: nu este ciudat, de exemplu, că printre cei pe care i-ai dat ziua să includă și mișcări precum îndoirea pentru a-ți lega pantofii. Și-a dat seama că era inutil și și-a propus să găsească o nouă valoare care să-l ajute cu adevărat subțire și să fii sănătos.

Patinajul în linie este caracterizat în mod natural de un impact slab și, prin urmare, este atractiv și pentru acei alergători ale căror dureri la genunchi sau tendoane lui Ahile necesită o ușurare temporară de la greoaia trap. Rata reală a leziunilor în rândul patinatorilor în linie este necunoscută, dar cercetările sugerează că aproximativ Rata accidentărilor în rândul patinatorilor în linie În timp ce rata medie a accidentărilor pentru patinatorii în linie este considerată a fi mai mică decât pentru alergători, diferența mare este că leziunile grave par a fi mult mai frecvente în primul grup.

L-AȚI TESTAT?

În timp ce alergătorii suferă de pete dureroase, patinatorii în linie sunt mai predispuși să-și rupă brațele sau oasele încheieturii mâinii pierde greutatea îmbunătățită vo2 max urmare a căderii.

Au existat, de asemenea, rapoarte anecdotice despre patinatori în linie cu lacrimi catastrofale în ligamentul încrucișat anterior, o leziune pe care alergătorii de anduranță o experimentează rar. Alergare versus patinaj în linie Cercetările inițiale au indicat, de asemenea, că încercarea de a te potrivi prin patinaj în linie ar putea fi dezastruoasă.

În esență, aceste rapoarte timpurii au indicat că patinajul în linie avea o rată de puls mai mare decât alergarea.

Rata accidentărilor în rândul patinatorilor în linie

Aceste descoperiri indică faptul că cei care doresc să se potrivească prin patinajul în linie ar trebui să patineze la pulsuri neobișnuit de mari. Pentru majoritatea alergătorilor, această intensitate este suficient de mare pentru a îmbunătăți condiția aerobă. Patinajul în linie ca alternativă la antrenamentele de alergare?

  1. HIIT este un exercițiu cardiovascular efectuat în perioade de intensitate mare intercalate cu perioade mai lungi de odihnă.
  2. Vârsta fitness și VO2 max
  3. Scădere în greutate și vo2 max Studii efectuate privind deshidratarea VO2max sau capacitatea aerobă maximă se referă la cantitatea maximă de oxigen pe care o poți folosi în timpul efortului fizic intens.
  4. Bj penn pierdere în greutate
  5. Slăbește îmbunătățirea vo2 max Devii mai tânăr cardio-vascular prin antrenament

Cu toate acestea, lucrurile stau diferit atunci când vă interesează patinajul în linie. Mulți fiziologi de exerciții fizice ar susține că o astfel de rată ridicolă de consum de oxigen nu este suficientă pentru a îmbunătăți condiția aerobă generală.

Deci, patinajul în linie este într-adevăr un sport atât de excelent?

Devii mai tânăr cardio-vascular prin antrenament

Este de fapt o alternativă bună pentru alergători? Din fericire, noile cercetări efectuate la Universitatea din Massachusetts lângă Amherst ajută la examinarea în continuare a beneficiului fiziologic al patinajului în linie. Aleargă mai repede cu patinajul în linie Sfat pentru carte: Cum să depășești blocajele și să obții întotdeauna cea mai bună performanță atletică!

La UMass, 35 de studenți de științe ale mișcării cu capacitate moderată au finalizat 9 săptămâni de antrenament, care au constat fie în alergare, fie în patinaj, în timp ce 7 persoane de control nu au făcut niciun sport. Nici cele 16 persoane care au ajuns în grupul de alergare și nici cele 19 persoane din grupul de patinatori nu făcuseră niciun antrenament sistematic de alergare sau de skate în linie înainte de studiu.

Vârsta fitness și VO2 max © Autor: Dragoș Racheriu Vârsta fitness este considerată cel mai fidel indicator al rezistenței și performanței cardiovasculare în general. Reprezintă o apreciere a capacității organismului de a transporta și utiliza oxigenul în timpul efortului.

Alergătorii s-au antrenat fie în aer liber, fie în interior pe o pistă de tartan, în timp ce patinatorii s-au antrenat pe o instalație de skate în linie interioară un oval de metri cu o suprafață din lemn lustruit. Antrenamentul a fost împărțit în două etape. Pulsurile au fost înregistrate în timpul fiecărei sesiuni de antrenament și au existat 3 antrenamente pe săptămână.

pierde greutatea îmbunătățită vo2 max claciuri sănătoase de ardere a grăsimilor

Desigur, alergătorii au alergat pentru a obține pulsul țintă, iar patinatorii în linie au patinat metodele de antrenament nu au fost schimbate. Patinatorii în linie și-au îmbunătățit VO2max Și rezultatele? Adică, antrenamentul cu skate-ul în linie îi făcuse pe patinatorii în linie să alerge mai bine!

Slăbește și ajută-te mai bine cu patinajul în linie Și nu în ultimul rând: deveniți ardeți grăsimea toracică fără greutăți repede - creșteți rezistența - evitați rănile - îmbunătățiți mobilitatea și coordonarea!

pierde greutatea îmbunătățită vo2 max slimming shirt kuwait

Sunt numere impresionante! Marile câștiguri fiziologice asociate patinajului în linie descoperite de echipa UMass sunt în concordanță cu descoperirile făcute de alți cercetători. De exemplu, cercetătorii de la Universitatea din Wisconsin-LaCrosse au descoperit recent că patinatorii în linie pot atinge rate de consum de oxigen suficient de mari pentru a îmbunătăți condiția fizică cu puțin efort.

Antrenament clasic cardio sau HIIT — care arde mai bine grăsimile? Antrenament clasic cardio sau HIIT - care arde mai bine grăsimile? Vo2 max și pierderea de grăsime, Care este consumul maxim de oxigen.

Echipa din Wisconsin a stabilit, de asemenea, o rată a caloriilor de patinaj în linie pentru persoanele cu capacitate moderată de 19 calorii pe minut, suficientă pentru a tăia o treime dintr-o kilogramă de grăsime în 61 de minute.

Ar trebui să alergi aproximativ 10 mile în același interval de timp pentru a arde atâtea calorii.

HIIT pentru a pierde în greutate și a arde grăsimi care rulează

Patinajul în linie nu este doar pentru copii În ceea ce privește oasele rupte ale brațelor și ligamentele rupte ale genunchiului, patinajul în linie este mai riscant decât alergatul.

Și dacă sunteți un alergător de elită, este îndoielnic dacă tălpile interioare de patinaj au vreun impact direct asupra stării dvs.

Faptul este că atunci când intensitatea, frecvența și durata antrenamentului se potrivesc, beneficiile fiziologice ale ambelor activități sunt destul de similare.

pierde greutatea îmbunătățită vo2 max pierdeți în greutate brațele

Aceasta poate fi o veste bună pentru alergătorii interesați să încerce patinajul în linie. Sau cei care doresc să facă un antrenament mixt pe patine pentru a le oferi leziunilor legate de alergare șansa de a se vindeca. Prin urmare, patinajul în linie este potrivit nu numai copiilor, ci și destul de potrivit ca alternativă la alergare.