Regim atkins, Dieta Atkins: ghid pentru incepatori


regim atkins cel mai bun mod de a arde grăsime

Este una dintre cele mai folosite diete pentru scăderea în greutate, cu rezultate vizibile în scurt timp. Autor: Dr. Dieta Atkins: în ce constă și ce ai voie să mănânci Cu o tradiție de peste 40 de ani, dieta Atkins este una dintre cele mai folosite diete pentru scăderea în greutate, cu rezultate care se păstrează în timp.

Regimul Atkins se concentrează pe alimentația pe bază de proteine și grăsimi, cu un nivel minim de carbohidrați.

regim atkins pierde metabolismul de grăsime

Considerată la început nesănătoasă, în urma studiilor realizate de mai mulți specialiști, dieta Atkins s-a dovedit a fi sigură pentru cei care o urmează, atât timp cât aceștia nu au probleme foarte grave cu rinichii și urmează întocmai regulile regimului.

Depozitele de grăsime sunt consumate de organism în locul carbohidraților, iar noi vom slăbi până la 6 kilograme în etapa agresivă și apoi un kilogram pe săptămână, pe termen mai lung. Programul dietei Atkins Dieta Atkins se desfășoară pe parcursul a 4 etape: inducție, slăbire, echilibrare și menținere.

regim atkins simbolul greutății pierderii

Pe toată durata regimului, consumul a cel puțin 1,5 litri de apă zilnic și 30 de minute de sport sunt obligatorii. Etapa 1: inducție În regim atkins etapă te vei obișnui cu reducerea carbohidraților, pentru regim atkins vei avea voie să mănânci doar 20 de grame pe zi și doar anumite legume.

Dieta Atkins – principii, avantaje si dezavantaje

În schimb vei pune accent pe proteine din carne de pui sau vită, pește, ouă, uleiuri vegetale, unt. Meniul tău va fi compus așadar în mare parte din carne, lângă care poți adăuga mici porții de salată sau legume linguripuțină brânză de vaci sau smântână. Pentru asezonare și gătit poți folosi ulei sau unt. Etapa de inducție durează maxim 2 săptămâni, fiind destul de dură pentru organismul tău.

Dieta Atkins: în ce constă și ce ai voie să mănânci

Nu ai voie să mănânci cereale, paste, pâine, iar alcoolul, cafeaua și zahărul sunt complet interzise. Etapa 2: slăbire constantă A doua etapă este mai îndelungată ți ar trebui să dureze atât cât este necesar să ajungi la greutatea pe care ți-o dorești.

regim atkins a pierdut ace

Ritmul mediu de slăbire este de un kilogram pe săptămână, așa că dacă vrei să slăbești 10 kilograme, pe lângă cele eliminate în etapa anetrioară, această fază va dura o lună și jumătate. Vei crește cantitatea de carbohidrați cu 5 grame, însă pierderea în greutate vindecă avis vegetală rămâne aceeași. Vei putea doar să mărești puțin gramajul de salată pe care îl asociezi proteinelor.

Dieta Atkins: meniu pe zile. Slabeste mancand pe saturate, dar cu putini carbohidrati

Poți mânca de ori pe săptămână fructe de pădure sau mere și sunt permise regim atkins și semințele nuci pekan, nuci braziliene, macadamia, arahide, alune de pădure, migdale, semințe de floare a soarelui, semințe de dovleac, cajutot de ori pe săptămână. Etapa 3: echilibrare După ce ai ajuns la greutatea dorită, este momentul să începi stabilizarea metabolismului, iar organismul tău trebuie să se obișnuiască cu această greutate.

Este extrem de important să nu te entuziasmezi și să te oprești după etapa 2, pentru că te vei îngrășa la loc și poți suferi din cauza dezechilibrelor nutriționale bruște.

  1. Robert Atkins pornea de la principiul că principala cauză a obezității este consumul tot mai ridicat de alimente procesate, bogate în carbohidrați.
  2. Ben kissel pierdere în greutate
  3. Modalități de a pierde în greutate pe brațele superioare
  4. Dieta Atkins - regimul low-carb cu care slăbești 10 kg în două săptămâni
  5. Cum să pierdeți în greutate 20 săptămâni gravidă
  6. Dieta Atkins: ghid pentru incepatori

În etapa 3 vei crește cantitatea de carbohidrați cu 5 grame în fiecare săptămână. Practic, în fiecare săptămână vei crește cantitatea de salată și legume cu linguri. Monitorizează-ți constant greutatea, pentru că aceasta ar trebui să stagneze.

regim atkins cum arată corpul celulele grase

Dacă observi că te îngrași la loc, întoarce-te la cantitatea de carbohidrați din săptămâna precedentă și rămâi acolo pentru încă 3 săptămâni. Poți încheia această etapă după 3 săptămâni în care greutatea ta a rămas constantă.

Dieta Atkins: ghid pentru incepatori

Etapa 4: menținere Etapa 4 este legată de cea de-a treia, în sensul în care prelungește rețeta de aport alimentar. Vei continua să crești treptat cantitatea de carbohidrați, până la cel mult 80 de grame zilnic. Ca și în etapa 3, acest lucru trebuie făcut atât timp cât îți păstrezi greutatea, iar dacă acest lucru se întâmplă la 70 sau 80 de grame, înseamnă că aceasta este cantitatea ideală pentru tine.

Atkins induction phase 1

Poți crește și cantitatea de fructe și semințe, pe care le poți consuma acum zilnic, însă cu moderație. O veste excelentă este că poți mânca și cubulețe de ciocolată neagră de 2 ori pe săptămână. Lista alimentelor permise în dieta Atkins: Carne: carne de vită, carne de porc, carne de miel, carne de pui, șuncă slabă, bacon Pește și fructe de mare: somon, păstrăv, sardine, etc.

Ouă: de țară sau ecologice Legume slabe în carbohidrați: varză, spanac, broccoli, sparanghel și altele Lactate: unt, brânză, smântână, iaurt, lapte Nuci și semințe: migdale, nuci de macadamia, nuci, semințe de floarea soarelui Grăsimi sănătoase: ulei de măsline extra virgin, ulei de regim atkins, avocado regim atkins ulei de avocado.