Rezultatele pierderilor de grăsime sprint. 8 rutine de scădere a greutății pentru a vă obține grăsime corporală sub 10%


Sfaturi și avertismente Dacă doriți să pierdeți corpul la.

cistita provoacă pierderea în greutate

Într-un studiu publicat în revista Metabolism din iuliecercetătorii de la Universitatea Laval din Canada au arătat că participanții care s-au antrenat la o intensitate ridicată timp de 15 săptămâni au pierdut de nouă ori mai multă grăsime corporală decât participanții care au efectuat 20 de săptămâni de antrenament aerobic cu intensitate scăzută.

Aflați cum să implementați cele mai eficiente tehnici de alergare de mare intensitate pentru a maximiza rezultatele pierderilor de grăsimi.

cel mai bun mod de a elimina grăsimea din corp

Banda de alergare structurată O modalitate simplă de a implementa HIIT este de a efectua intervale de sprint pe un treadmill. Sportivii avansați pot folosi un raport sprint pentru a merge de 1: 1 - ceea ce înseamnă că veți sprint și de mers pe jos pentru proporții egale de timp; de exemplu, 60 de secunde de sprint, apoi de mers pe jos timp de 60 de secunde.

Politica De Confidențialitate 9 moduri de a pierde grăsimea mai repede Dacă trebuie să slăbești rapid, aceste nouă sfaturi și trucuri strălucitoare te vor ajuta să o faci. Citiți mai departe pentru a arde grăsimea burții și a slăbi rapid. Pierdere În Greutate De aceea te-ai târât la sala de gimnastică pe timp de iarnă rece. De aceea ați schimbat acele băuturi cu suc zaharat cu apă, chiar dacă a fost nevoie să vă obișnuiți. Acum, sezonul estival este chiar după colț, nu ești destul de senzația de plajă pregătită și presiunea crește.

Șansele sunt bune că nu sunteți Usain Bolt, așa că un raport sprint pentru a merge de 1: 3 este un punct de plecare sănătos pentru începători, potrivit specialistului în forță și condiționată Marc Perry.

Acest ritm ar trebui să fie aproape de un sprint total, dar să lase puțină cantitate de gaz în rezervor.

înghițiți viermii să piardă în greutate

Repetați acest ciclu de patru până la de 10 ori. Efectuați acest antrenament timp de rezultatele pierderilor de grăsime sprint până la patru zile pe săptămână.

Treadmill Fartlek Training Fartlek, ceea ce înseamnă "viteza de joc" în suedeză, este o formă de antrenament de intervale care utilizează mai multe tempo-uri diferite.

Știința pierderii în greutate: rezistența la leptină - Dr. J9Live

Spre deosebire de intervalele structurate, formarea fartlek este foarte intuitivă și se bazează pe "simt" în loc de cadre temporale. După o încălzire, începeți cu o jogging ușoară și măriți treptat viteza până când vă apropiați de un ritm de sprint. Lăsați corpul să se recupereze și să înceapă să vă jucați cu viteza.

Exercițiu cu o mașină de exercițiu pentru tot corpul Canotaj Dans aerob Pierdeți grăsimea cu antrenament la intervale de intensitate mare HIIT. Dacă doriți să slăbiți rapid, exercițiul HIIT vă poate exploata metabolismul până la 24 de ore după antrenament. Asta înseamnă că corpul tău va continua să ardă calorii după ce ai terminat exercițiile.

Alternativă între mersul pe jos, jogging și sprintul într-o manieră aleatorie. Antrenamentele Fartlek durează în mod obișnuit între 20 și 45 de minute. Puteți să le rezultatele pierderilor de grăsime sprint două-cinci zile pe săptămână.

greutate rutină pentru arderea grăsimilor

Banda de alergare Intervale inclinate Utilizarea intervalelor înclinate cu ajutorul benzii de alergat este o modalitate eficientă de ardere a grăsimilor. Efectuați intervale structurate de sprint în funcție de nivelurile dvs. Faceți patru până la 10 cicluri și finalizați două până la patru antrenamente pe săptămână.

pierde greutatea cu ibs c

Sfaturi și avertismente Instruirea cu trenul de înaltă intensitate nu este pentru cei care au fost avertizați de medicul lor pentru a evita exercițiile intense. Consultați-vă medicul înainte de a începe orice formare de formare slabire 15 kg. Începeți fiecare antrenament cu o încălzire de 10 minute, care constă în mers ușor și jogging, mucegaiuri și porțiuni dinamice.

O întindere dinamică eficientă pentru hamstrings este 30 de secunde de plimbări frankenstein - păstrați picioarele drepte și le ridica lent în fața corpului dvs. Întindeți cvadricepsul, făcând 30 de secunde de kick-kickers - faceți o jogging în linie dreaptă, în timp ce îndoiți un genunchi la un moment dat pentru a vă atinge călcâiul în glutele dumneavoastră.

  1. Cum să ardeți mai multă grăsime cu mai puțin efort by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Intervalele scurte de sprint pot ajuta la pierderea în greutate Arderea mai multor grăsimi cu mai puțin efort este Sfântul Graal al pierderii în greutate, nu-i așa?
  2. Cum să pierzi grăsimea brațului superior
  3. Atacurile de anxietate provoacă pierderea în greutate

Întindeți mușchii gluteului efectuând 30 de secunde de genunchii înalți - faceți o jogging în linie dreaptă ridicând în același timp un genunchi, ca și cum ați încerca să vă atingeți genunchiul la piept. Categorii Populare.

pierderea în greutate subiecte de cercetare