Sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți, 16 SFATURI SĂNĂTOASE PENTRU SLĂBIT PENTRU ADOLESCENȚI - BUNASTARE -


Copilul tau trebuie sa slabeasca? Sfaturi pentru scăderea în greutate Alimente de mâncat și de evitat pentru scăderea în greutate Planuri de slăbire și diete pentru adolescenți Obezitatea nu este doar o problemă de aspect. Excesul de greutate corporală are consecințe asupra sănătății și poate face viața mai puțin confortabilă pentru o persoană 1.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți

De aceea, este important ca adolescenții să urmeze un stil de viață activ pentru a menține o greutate sănătoasă. Aici, MomJunction vă aduce o listă de sfaturi și opțiuni de dietă pentru a ajuta la pierderea în greutate a adolescenților.

Ideea nu este doar să slăbești, ci și să duci un stil de viață sănătos.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

Dar înainte de aceasta iată o întrebare pe care trebuie să o puneți. Ar trebui ca adolescentul tău să slăbească?

Pierderea în greutate pentru adolescenți și adolescenți SFAT 2:

Este adolescentul tău obez sau doar puțin supraponderal? Și, de unde știi dacă copilul tău trebuie să slăbească? Vă vom spune. Corpul nostru are nevoie de o cantitate specifică de calorii în fiecare zi. Dar când mâncăm mai mult decât poate digera corpul nostru, caloriile ajung să fie stocate ca grăsimi în corp.

Atunci când aceste grăsimi sunt în cantități mici, nu există niciun risc. Numai atunci când rezervele de grăsime cresc din cauza consumului excesiv, rezultă o greutate corporală în exces.

Indicele de masă corporală sau IMC este indicele standard utilizat pentru a verifica dacă o persoană este supraponderală, obeză sau are o greutate corporală sănătoasă 2.

Dacă IMC-ul unui adolescent depășește a cincea percentilă, acesta este considerat supraponderal. Rețineți că cifrele exacte ale înălțimii și greutății adolescentului sunt esențiale pentru a obține percentilele IMC corecte.

De asemenea, trebuie să discutați cu medicul și nutriționistul copilului pentru a stabili dacă adolescentul dvs. Un plan este esențial pentru a-ți ajuta adolescentul să renunțe la kilogramele în plus. Ai un plan? Dacă nu, avem câteva indicații menționate mai jos, pentru a vă ajuta cu asta. Inapoi sus [ Citit: Sfaturi de fitness pentru adolescenți ] Sfaturi pentru pierderea în greutate la adolescenți A câștiga în greutate este mai ușor decât a-l pierde. Dar poți pierde în greutate cu puțină disciplină și respectarea unui stil de viață sănătos.

CUM SĂ SLĂBEȘTI 15 KILOGRAME PENTRU ADOLESCENȚI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Urmarea unui regim asigură că pierderea în greutate a adolescenților devine mai ușoară și mai puțin stresantă. Urmați lista de mai jos pentru câteva sfaturi. Să ai un scop Primul pas pentru a pierde în greutate este să-ți dai seama câte kilograme are nevoie adolescentul tău pentru a atinge greutatea corporală adecvată într-un interval de timp.

O modalitate de a-ți face tangibile obiectivele este să le notezi. Pierderea în greutate prea mică poate să nu facă diferența. Și pierderea în greutate prea mare poate fi un pericol pentru sănătate. Pentru a ști câte kilograme sau kilograme are de slăbit adolescentul tău, află greutatea corporală ideală pe baza IMC. Folosiți un ghid alimentar Nu doar ceea ce mănânci, ci și ceea ce nu mănânci îți va afecta și metabolismul.

Acest lucru va determina cât de repede sau mai lent arde grăsimea în organism.

1. Stabiliți obiective sănătoase și realiste

Deci, dacă adolescentul tău mănâncă alimente greșite, este posibil ca el sau ea să se îngrășeze mai mult. Pentru a sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți acest lucru, cel mai bine este să urmați un ghid alimentar de încredere oferit de un nutriționist. Între timp, puteți consulta și tabelul nostru despre ce alimente să mâncați și ce să evitați să slăbiți.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți

Schimbați obiceiurile alimentare Adolescentul tău ia micul dejun și ia gustări la momentul potrivit? Sare peste prânz sau cină? Urmăriți caloriile - dar nu doar mâncați prea multe! Corpul tău are nevoie doar de o anumită cantitate de calorii în fiecare zi.

Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate

Când schimbați numărul din cauza excesului de alimentație sau dietă, rata metabolismului se schimbă și acest lucru poate duce la creșterea în vyvanse pierdere în greutate înainte și după. Cel mai bun mod de a vă menține greutatea sub control este să consumați cantitatea potrivită de calorii în funcție de vârstă, greutate și înălțime.

Fetele adolescente necesită în medie 1. Când organismul nu primește zilnic caloriile necesare, individul nu primește nutriția necesară. De asemenea, lipsa unui număr suficient de calorii scade producția de leptină, un hormon care îți controlează pofta de mâncare.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți

Nivelurile scăzute ale acestui hormon pot duce la mai multă foame și mâncare excesivă. Dietele cu conținut scăzut de calorii sunt ineficiente pentru a asigura pierderea în greutate pe termen lung sau consecventă.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți

Consumul de mai puține alimente poate crește stresul psihologic și elibera hormonul stresului numit cortizol, care este legat de creșterea în greutate 5. Deci, dacă doriți ca adolescentul dvs. Calitatea contează și ea În timp ce cantitatea de calorii pe care o consumați este un factor determinant important, este importantă și calitatea alimentelor pe care le consumați.

De fapt, o mulțime de alimente pe care adolescenții ajung să le mănânce le oferă prea multe calorii goale, ceea ce înseamnă nutriție zero. Iată câteva lucruri pe care trebuie să le ai în vedere pentru a ajuta adolescentul să piardă în greutate într-un mod sănătos.

  • Meniu cont utilizator Transformând aceste practici în obiceiuri, vei observa schimbări semnificative atât asupra aspectului exterior, cât și a modului în care te simți.
  • Nu puteți mânca pentru a pierde în greutate
  • 12 sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate în planul de 12 săptămâni - Medic Info
  • Pierde în greutate la 32

Includeți o mulțime de legume, linte, fructe și alte nuci în masa copilului. De fapt, asigurați-vă că cea mai mare parte a mesei adolescentului dvs.

Navigație secundară

Puteți include și produse lactate, cum ar fi iaurtul, în masa adolescentului. Alegeți alimente care să ofere adolescentului nutrienții necesari. Linia de jos este: Lasă-ți adolescentul să mănânce alimente de calitate, dar cu măsură.

Pierderea în greutate poate aduce beneficii persoanelor de toate vârstele - chiar și adolescenților. Pierderea excesului de grăsime corporală poate îmbunătăți sănătatea și crește stima de sine și încrederea. Cu toate acestea, este important ca adolescenții să piardă în greutate într-un mod sănătos, prin modificări ale dietei și stilului de viață care hrănesc corpurile în creștere și care pot fi urmate pe termen lung. Iată 16 sfaturi sănătoase pentru slăbit pentru adolescenți. Stabiliți obiective sănătoase și realiste Pierderea excesului de grăsime corporală este o modalitate excelentă de a te sănătos.

Exercițiu Toate mâncărurile și fără sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescenți fizice fac din Jane o fată obeză. Studiile arată că există o legătură directă între stilul de viață sedentar și obezitate.

Așa cum corpul are nevoie de calorii pentru hrană, trebuie să arde și excesul de grăsime și să elibereze toxine din corp prin exerciții. Așadar, asigurați-vă că copilul dumneavoastră face multă mișcare dacă dorește să slăbească ușor. Iată câteva sfaturi care vă pot ajuta adolescentul să piardă în greutate: Mergeți cât mai mult posibil.

Și, nu stați într-o poziție sedentară mai mult de o oră, decât dacă dormiți. Răsfățați-vă cu sporturi în aer liber, cum ar fi baschet, fotbal, volei, badminton, tenis, înot sau atletism. Găsiți o modalitate de a vă menține activ pe care o iubește adolescentul și încurajați-o.

Dezvoltă un hobby în aer liber, cum ar fi ciclismul, drumețiile, drumețiile, patinajul etc.

Slăbiți pentru adolescenți și adolescenți SFAT 1:

Un stil de viață activ ajută la pierderea excesului de greutate mai repede decât un stil de viață sedentar. Dormi suficient De obicei, somnul nu se află în fruntea listei de lucruri de făcut pentru slăbit.

Dar corpurile noastre au nevoie de el pentru a menține o greutate sănătoasă. Lipsa somnului vă poate lăsa obosit și letargic, ceea ce înseamnă că este mai puțin probabil să faceți mișcare. Lipsa somnului modifică, de asemenea, nivelul anumitor substanțe chimice din corp care vă controlează apetitul 6.

Adolescenții care nu au dormit suficient au tendința de a gusta gustăriile, chipsurile și alte alimente nedorite. Pentru a pierde în greutate, asigurați-vă că adolescentul dvs.