Slabesti mancand putin si des


Tweet 24 Mar - As vrea sa slabesc, fara sa tin regim – spun de multe ori atat femeile, cat si barbatii.

  • De ce nu slabesti mai mult, chiar daca mananci mai putin
  • Daca indreptam greselile in modul de a manca, putem sa slabim fara restrictii alimentare severe!

Putem slabi fara sa respectam o dieta stricta? Slabesti mancand putin si des Mencinicopschi ne raspunde la aceasta intrebare: "Da.

De ce nu poti sa slabesti tot mai mult manancand tot mai putin

Putem slabi chiar daca nu tinem o dieta stricta. Daca mancam in reprize mici si dese, in asa fel incat sa nu ne ridicam de la masa cu senzatia de satietate deplina, in timp putem sa dam jos kilogramele in plus. Daca mancam putin si des vom avea in permanenta o usoara senzatie de pierdere în greutate bare de cereale, ceea ce este bine".

Slabeste mult, mancand putin: Dieta cu farfurie mica Miercuri, 22 Decembrieora Slabitul necesita in primul rand hotarare, iar in al doilea rand ai nevoie de cea mai mica farfurie pe care o gasesti prin casa. Pentru ca organismul nu are nevoie de o masa copioasa pentru a supravietui, chiar daca uneori crezi ca asta e traiul de zi cu zi. Poti sa incepi cu o farfurie de maxim 25 de centimetri - cam cum le aveau bunicile pe vremuri nu e de mirare ca traiau atat de mult. Incearca sa vezi care era diferenta dintre dimensiunea setului de farfurii si tacamuri in urma cu 25 de ani, cu Small Plate Movementsi vei constata ca acesta este principalul motiv pentru epidemia de obezitate. Unul din principiile la care nu trebuie sa renunti este acela minimalismului: pe langa farfuria mica, mentine si tacamurile la fel.

Cinci mese pe zi O femeie sanatoasa are nevoie de aproximativ 1. Ideal este ca alimentele consumate de-a lungul zilei sa fie repartizate in cinci mese.

fâie de ardere non stimulantă

In acelasi timp, mesele din prima parte a zilei trebuie sa aiba o densitate calorica mai mare, aportul caloric scazand in a doua parte a zilei. Seara, ponderea cantitativa si energetica este foarte importanta, pentru ca ingestia alimentelor cu densitate calorica ridicata in absenta exercitiului fizic duce la obezitate. In a doua parte a zilei, metabolismul nostru se orienteaza spre depunerea excesului de calorii sub forma de grasimi.

Acest lucru creste riscul aparitiei altor boli – hipertensiunea arteriala, diabetul de tip II, bolile cardiovasculare, unele cancere. Putin mai tarziu, inainte sa plecam la serviciu, luam micul dejun: un ou fiert tare, care nu ingrasa, cereale integrale cu lapte sau iaurt, poate si putina carne slaba de vita, la gratar.

Slabeste mult, mancand putin: Dieta cu farfurie mica

Pe la ora 11, mancam o salata de legume cu ulei de masline. Masa de pranz trebuie sa contina proteine de origine animala – o friptura la gratar. Totul este sa nu facem excese, iar friptura sa nu aiba mai mult de g.

rasă pierdere în greutate

Masa de seara trebuie sa fie usoara, bogata in fructe si legume proaspete", ne sfatuieste prof. Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetari Alimentare.

Kilogramele dispar treptat In felul acesta slabim treptat si ajungem la greutatea normala. Altfel spus, este usor sa slabim, este insa mai greu sa ne mentinem greutatea dupa ce am slabit", arata prof.

poți să pierzi în greutate cu soia

Daca vrem sa avem o silueta de invidiat, trebuie sa recurgem la o dieta echilibrata, cu multe fructe si legume, multa slabesti mancand putin si des si miscare in aer liber. Un regim alimentar preponderent carnivor poate provoca in timp dezechilibre metabolice – guta, obezitate.

Nici o dieta exclusiv vegetariana nu este recomandata. Chiar daca vrem sa scapam de kilogramele in plus, avem nevoie si de proteine si grasimi de origine animala.

Greseala Fatala in Calculul Caloriilor Recomandate

Cel mai bine este ca grasimile si proteinele sa provina dintr-o carne mai usoara – peste, pui, curcan. Asa-numita carne alba contine mai multe proteine si mai putine grasimi, fiind una dintre cele mai bune surse de aminoacizi esentiali, fier, zinc si magneziu.

De asemenea, o zi de post pe saptamana are efect de detoxifiere a organismului. Din toate cate putin Putem sa mancam din toate, dar cate putin – si carbohidrati, si grasimi, si proteine.

mind hartă pierdere în greutate

Semnalul de satietate de la creier incepe sa vina abia dupa vreo 60 de miscari masticatorii. Cu cat mestecam mai mult timp un aliment si nu il infulecam, cu atat si senzatia de satietate creste, cantitatea de alimente ingerate este mai mica, iar digestia este usurata", precizeaza prof.

Gheorghe Mencinicopschi.

  • Slabeste mult, mancand putin: Dieta cu farfurie mica
  • Distribuiti pe Facebook Dieta la ore fixe nu este o dieta propriu zis, ci mai degraba un program al meselor, intrucat nu contine restrictii alimentare, dar are o regula clara.